ניוזים חמיםחדשות

מסתמן: ניסיון חיסול בלב ר"ג – פיצוץ באופנוע, הרוכב בן ה-28 נפצע קשה ועוד 6 עוברי אורח נפצעו מרסיסים

לפני זמן קצר פיצוץ הרעיד את רמת גן, כשמטען התפוצץ באופנוע במה שנראה כניסיון חיסול לאור יום. רוכב האופנוע, בן 28 נפצע קשה, עמו נפצעו 6 אזרחים תמימים בגילאים בין 45-80

בשעה 11:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פיצוץ של אופנוע ברחוב רש"י ברמת גן.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים בילינסון, איכילוב ושיבא-תל השומר 6 פצועים בהם: גבר כבן 28 במצב קשה עם חבלות בגפיים, ו-5 עוברי אורח בהכרה מלאה במצב קל שנפגעו מרסיסים וחבלות בגופם.
חובשי רפואת חירום במד"א עמית אברהם וצביקה לרר סיפרו: "ראינו את האופנוע בצד המדרכה כשלידו שוכב הרוכב גבר כבן 28 שהיה בהכרה וסבל מחבלה קשה בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנחת חוסם עורקים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים איכילוב כשמצבו קשה. כוחות נוספים של מד"א סרקו ברחוב ואיתרו 6 נפגעים כבני 45 עד 80 שנפגעו מרסיסים ונפגעו קלות ופונו לבתי החולים. באורח נס האירוע הזה לא הסתיים בהרוגים."
מה שמסתמן כניסיון חיסול בעולם הפלילי קרה לא הרחק משיכון ותיקים בעיר – שכונה יוקרתית ברמת גן שבשבועות האחרונים בעיקר סובלת ממלחמות בין גורמי פשיעה יריבים, כשמדובר רק לפני שבוע במטען חבלה שהונח בפתח בניין ויריות בין עבריינים במקום וכן השתלטות של גורמים עברייניים על בתים של תושבים תמימים.
צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות