ניוזים חמיםחדשות

חברים ומכרים נפרדים מהלוחמת סמל ליה בן נון ז"ל מראשל"צ: "הייתה עם לב ענק, נתינה ורצון לתרום תמיד. הגשימה חלום להיות לוחמת"

סמל ליה בן נון ז"ל מראשל"צ שנהרגה אתמול בתקרית בגבול מצרים תובא היום למנוחות. מורים וחברים נפרדים מהצעירה עם הלב הענק, שחלמה להיות לוחמת ונהרגה מספר ימים לאחר שקיבלה את סיכת הלוחמת בגדוד ברדלס

סמל ליה בן נון ז"ל, בת 19 בלבד, הגשימה רק לפני מספר ימים את החלום להיות לוחמת בצבא ולשרת שירות משמעותי, כשסיימה את מסלול הלוחמת וקיבלה סיכת לוחמת בגדוד ברדלס. ליה אף הנציחה וסיכמה את מסעה במסלול הקשה בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות.

בני משפחה רבים, חברים ומכרים שהכירו וליוו את ליה בכל תחנות חייה פקדו אמש את בית הוריה של ליה, מיכל ודודו בן נון והאחות הגדולה.

נוגה עדי, המחנכת של ליה בגימנסיה הריאלית בראשון לציון, סיפרה: "היא הייתה ילדה מדהימה, מתוקה, מצחיקה, יפיפייה. תמיד אופטימית, תמיד עם חברות וחברים, תמיד צוחקת ותמיד מצחיקה את כולם. היא הייתה הדבק שחיבר את כל החברות ואת כל החברים". המחנכת עדי נזכרת במפגש האחרון שלה עם ליה, רק לפני כחודש ימים ביום הזיכרון: "היא הגיעה ביום הזיכרון לגימנסיה עם מדים ונשק, הייתה מאושרת והשוויצה באיך היא מסתדרת והולך לה טוב. היא הייתה ממש מאושרת שהיא הגשימה את החלום שלה להיות לוחמת".

חבריה של ליה מספרים על בחורה שדאגה תמיד להרתם לפרויקטים חברתיים בעיר, תלמידה פעילה במועצת התלמידים וכמו שמספרת חברה לכיתה: "היא בן אדם שתמיד שאף לתת יותר, לב ענק, ותמיד ידעת שהיא נמצאת במקום – הייתה לה נוכחות. היא הייתה בעננים שהיא הופכת ללוחמת. היא רצתה להיות בהתחלה לוחמת במג"ב, אבל כשבסוף הלכה לגדוד ברדלס, היא הייתה הכי גאה בזה".

הלוויתה של ליה בן נון ז"ל תתקיים היום (ראשון) בשעה 16:30 בבית העלמין הצבאי בראשל"צ.

 

צילום: צילום מסך טיקטוק ליה בן נון

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות