ניוזים חמיםחדשות

סמל ליה בן נון מראשל"צ היא הלוחמת בת ה-19 שנהרגה לפנות בוקר בגבול מצרים. סיימה רק לפני מספר ימים מסלול לוחמת

סמל ליה בן נון מראשון לציון היא הלוחמת שנהרגה בתקרית לפנות בוקר בגבול מצרים. ליה, תלמידת הגימנסיה ריאלית בעיר הייתה פעילה חברתית וחבריה מספרים שהייתה אישיות בולטת שרצתה לתרום בכל תחום, גם בשירות משמעותי בצבא כלוחמת

סמל ליה בן נון ז"ל, בת 19 מראשון לציון, לוחמת חי"ר גבולות בגדוד ברדלס היא הלוחמת שנהרגה הבוקר בעת פעילות מבצעית בחטיבת פארן.
בשעות הבוקר המוקדמות, נהרגו לוחמת צה"ל, סמל ליה בן נון ז"ל ולוחם צה"ל נוסף, מירי מחבל, בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים. על פי דובר צה"ל: "הלוחמת הועלתה בדרגתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה. הודעה על פרטיו של לוחם צה"ל שנהרג במהלך הפעילות תמסר בהמשך".
הלם ואבל ירד על העיר ראשון לציון בה גדלה סמלת ליה בן נון ז"ל. ליה הייתה תלמידה פעילה ומוכרת מאוד בגימנסיה ריאלית בעיר – היא הייתה פעילה חברתית בכמה תחומים ופעילה במועצת התלמידים.
עם היוודע דבר מותה, חבריה העלו פוסטים ברשתות החברתיות וסיפרו על בחורה עם אמביציה, רצון לתרום בכל תחום, מחברתי ועד שירות משמעותי בצבא.
רק לפני כמה ימים סיימה ליה את מסלול הלוחמת וקיבלה סיכת לוחמת של גדוד ברדלס אליו השתייכה.
צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות