ניוזים חמיםחדשות

נהג תושב ראשל"צ בן 25 נעצר הבוקר, לאחר שגרם לתאונה עצמית והתהפכות רכבו, לפנות בוקר, בה נהרג הנוסע לצידו

המשטרה עכבה הבוקר לחקירה תושב ראשון לציון בחשד למעורבות בתאונת דרכים עצמית בעיר, לפנות בוקר בסמו לבית העלמין בעיר, בה נהרג נוסע ברכבו, גבר כבן 30

בוחני התנועה של מרחב שפלה חוקרים החל משעות הבוקר נסיבות תאונת דרכים קטלנית סמוך לבית העלמין בראשון לציון, כאשר עפ"י גורמי רפואה נקבע מותו של נוסע ברכב והנהג נפצע באורח קל. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.
כאמור, בשעה 04:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ברחוב יעקב פריימן, פינת ד"ר יוסף בורג בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 30, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר אסף הרופא גבר נוסף כבן 25 במצב בינוני עם חבלת ראש.
חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א קוסטה קיבצ'נקו ופראמדיק מד״א סלבה וייצר, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב הפוך, מחוץ לרכב שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש וחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום, גבר נוסף בשנות העשרים התהלך במקום לאחר שיצא לבד מהרכב כשהוא נסער וסובל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."
צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות