ניוזים חמיםחדשות

נאוה רביבו, אמו של הלוחם עמית בן יגאל ז"ל, מצטרפת לרשימתו של ליעד אילני, המועמד לראשות העיר ר"ג

הפעילה החברתית נאוה רביבו, אמו של גיבור ישראל עמית בן יגאל ז"ל מצטרפת לפוליטיקה ותרוץ ברשימת רמת-גן שלנו בראשות המועמד לראשות העיר ליעד אילני

 

25 שנה עסקה נאוה רביבו בתחום החינוך, בהן גם ייסדה וניהלה גן פרטי אשר בו התחנכו מאות מילדי רמת-גן. לפני כ- 3 שנים בעקבות הרצחו של בנה, לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל ז"ל, סגרה את הגן ופנתה לעסוק בהנצחתו, מהרצאות בבסיסי צה"ל לאורך ורוחב המדינה בתי ספר ומכינות לעידוד שירות משמעותי ועד לפרויקטים חברתיים כמו מיזם ההיכרויות – "עמית לחיים".

כעת החליטה נאוה להביא את תרומתה החברתית גם לפוליטיקה. רביבו תתמודד ברשימת "רמת-גן שלנו", בראשות המועמד לראשות העירייה, מ"מ ראש העירייה לשעבר ליעד אילני.

נאוה רביבו: "הפעילויות החברתיות הרבות עם אנשים נפלאים מכל המדינה ומרמת-גן והימים הקשים שעוברים על העם שלנו הביאו אותי להחלטה לפעול בזירה המשפיעה של הפוליטיקה לקירוב לבבות ולאחדות. המחשבה להשפיע כאן בעיר בה אני גרה משך שנים ארוכות, התמזגה לאדם הנכון לקידום המטרות שלי והאדם הראוי לראשות העיר רמת-גן. בכוונתי לפעול בתחומי הקהילה, החינוך והשירותים החברתיים".

ליעד אילני: "בימים כה קשים של פילוג ושיסוי אח באחיו במדינה וגם אצלנו ברמת-גן, נאוה היא סמל בשביל כולם. החיבור שלה אלי ולדרך שלנו יסייע לקדם את האחדות, חיזוק הקשר וקירוב הלבבות בין הקהילות השונות ברמת-גן. מעבר לכך, בעידן בו נשים עדיין לא מכהנות בתפקידים משמעותיים בפוליטיקה, אני רואה בהצטרפותה של נאוה השראה לנשים נוספות להצטרף למערכת ולהשפיע".

 

צילומים: רמת גן שלנו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות