ניוזים חמיםחדשות

גן יבנה: תינוק כבן שנה ננעל ברכב לעיני אמו, מתנדבי ידידים חילצו אותו בבטחה • ״מרגש להיות שותף בהצלת חיים״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב הרב הרצוג בגן יבנה

ישראל סירוטה, אחמ"ש מוקד מחוז ירושלים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא את קריאת החירום. עדיאל משה – אחראי מתנדבים מושבי אשדוד, יחד עם שלומי חי ותארי, קובי אסולין וישראל משה, מתנדבי המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם ובעבודת צוות, חילצו המתנדבים את התינוק בזריזות ובבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

עדיאל מספר: ״הייתי בדרך לטקס סיום קורס חובשים. מיד כשהתקבלה הקריאה על ילד נעול ברכב, שיניתי את כיוון נסיעתי, ומהרתי להגיע למקום. חברתי שם למתנדבים הנוספים, ובעבודת צוות פעלנו משני צידי הרכב בנסיון לפתוח את דלתותיו. תוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את התינוק ולהשיבו לזרועות אמו. האמא שיבחה את הארגון והודתה לנו על מהירות ההגעה והחילוץ. מרגש כל פעם מחדש להיות שותף בהצלת חיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות