ניוזים חמיםחדשות

שוטרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 סיימו את חקירתם בשרשרת אירועים של סחיטה באיומים ועבירות נוספות של קורבן ע"י חמישה חשודים בעקבות סכסוך על רקע כספי

שוטרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 סיימו את חקירתם בשרשרת אירועי סחיטה באיומים, שוד ועבירות נוספות, של חמישה חשודים נגד קורבן ממרכז הארץ. מהחקירה עולה כי באוגוסט 2021 שלושה מהחשודים שדדו את השעון היוקרתי של הקורבן שעה ששהה במסעדה בהרצליה וכן שדדו ממנו 3,000 יורו שהחזיק בתיק שנשא, כשהחשודים איימו עליו שאם לא יעביר 10,000 יורו מדי חודש, בנו ייפגע ואם ידבר עם המשטרה, ישים אותו בכיסא גלגלים.

מחקירת היאחב"ל עולה אירוע נוסף מסוף שנת 2021 במהלכו הגיעו שניים מהחשודים לדירתו של הקורבן במלון ברח' העוגן בהרצליה ובעקבות סירובו להמשיך לשלם את התשלום החודשי לו נדרש ובעקבותיו נסחט באיומים. אחד החשודים היה לבוש במדי שליח עם פיצה בידו. כשהקורבן פתח את הדלת, החשודים תקפו אותו, פתחו את הכספת שלו ואחד מהם ניסה להעביר לידיו מטבעות דיגיטליים באמצעות יישומון שהיה מותקן בנייד של הקורבן, ללא הצלחה.

אירוע שלישי שעלה מהחקירה מתאר סחיטה באיומים של אחד החשודים בעקבות השקעה לא מוצלחת שלו במטבעות דיגיטליים ובעקבות המלצה של הקורבן. בעקבות ההפסד, החשוד דרש מהקורבן 100,000 דולר. משלא היה בידו לשלם, הקורבן פתח משרדים למטבעות דיגיטליים לדרישת החשוד ועבד בהם ללא שכר כשהחשוד איים עליו, שאם לא יגיע לעבודה במשרדים, בנו של הקורבן ייפגע. לאחר מספר חודשים, הקורבן חדל מלהגיע למשרדים ובתגובה החשודים הגיעו לביתו שבקומה עליונה ואיימו עליו: "תפתח את הדלת או שאני פותח ולא תהיה לך מחילה". בתגובה, החשודים שברו את הדלת וכדי להימלט מהם, הקורבן קפץ מחלון דירתו, נפצע וטופל בביה"ח איכילוב.

אירוע רביעי העולה מהחקירה מייחס לחשודים עבירות הדחה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט בעקבות הגעתם לבית החולים בו אושפז הקורבן בעקבות הנפילה, שם איימו עליו לא לדבר: "אל תגיד שום דבר, לא קרה שום דבר, אתה יודע שהבוס אוהב אותך. ראינו אותך וחשבנו שיש משהו ולכן רצנו אחריך, לא רצינו לעשות שום דבר. אל תדבר עם המשטרה, יש לנו תמונות של הבן שלך".

לפני כ-10 ימים החקירה הפכה גלויה עם מעצרם של חמשת החשודים (מרעננה, ר"ג, אילת, בת ים וראשל"צ) ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ.

פרקליטות מחוז ת"א הגישה נגד החשודים כתב אישום המכיל 5 אישומים יחד עם בקשות למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות