ניוזים חמיםתרבות

התגעגעתם לשלוותה??? מועדון הקיץ התל אביבי המוביל פותח את שעריו לעונה חדשה בפסח הקרוב עם הפקה מרשימה של הספונס שמארחים את קרליטה ואמנים רבים. ההפקה תתחיל בשש בערב, קצת לפני השקיעה ותסתיים בשעות הבוקר עם הזריחה

לצד קרליטה שמגיעה לראשונה לישראל ינגנו גם אנד פרנדס, קלאב דה קומבט, פנקמל, עומר טיאר ואוהד ברוך. אז תגיעו מוקדם!

השבוע הגיעה הבשורה על החזרה של הכפיות ללב תל אביב, לב הנמל ולב הקהל. קיץ 2023  מ ת ח י ל. השנה מבטיחים בספונס כי תרקדו אל מול תקליטנים מכל קצוות העולם: גרמניה, דרום אפריקה, איטליה, צרפת ואפילו יפן. מנעד סגנונות בלתי נגמר לכל ז׳אנר אלקטרוני מנקודה אחת ועד לצידו השני של המתרס.

האיוונט הראשון של הספונס לפתיחת קיץ 2023 הולך להיות ארוך ומענג. כמעט 12 שעות של מוזיקה מלטפת עד בועטת עם סטים של אמנים שלא יתנו לכם לנוח לדקה:

Spoons #1 – Sunset to Sunrise Passover with Carlita & Friends

שלישי, 11 באפריל 2023 18:00

פתיחת דלתות: 18:00

כתובת: Shalvata, נמל תל אביב, תל אביב-יפו, ישראל

לכרטיסים ולפרטים נוספים לחצו כאן ^^^

Spoons #1 w/ Cosmic Jungle – Sunset to Sunrise

Passover with Carlita, &Friends.

 

Carlita – קַרְלִיטָה

סוף כל סוף זה קורה, קרליטה בפעם הראשונה בישראל!

למי שלא מכיר, קרליטה, אחת היוצרות המוכשרות ותקליטנית על חלל אשר התחילה את דרכה בטורקיה והתפוצצה חזק אל לב הקונצנזוס האלקטרוני הגלובלי. הסגנון שלה משלב בין תרבויות וסאונדים שונים מהמזרח ועד המערב תוך שמירה על אנרגיה אלקטרונית מוקפדת שמרימה את האווירה ויוצרת אווירה חיובית תמידית, שנמצאת לרוב בקהלי הברן השונים בעולם. לא מדובר בעוד שכפול גנרי ומשעמם לסטים שכולם חורשים ברשתות, אלא משהו חדש, מרענן ובעיקר שמח שמגיע למקדש השמש שבנמל. אז אחרי ניגונים עמוסים מאיביזה, אווקנינג, ברנינגמן מן, גרביז׳, סירקולוקו ועוד המון… היא מגיעה לישראל.

 

‏&Friends – אֵנְד פְּרֶיְנְדְּס

בפעם הראשונה בישראל!

אנד פרנדס הוא קונספט מוזיקלי ופרויקט הזהב של המפיק הנויו יורקי שון תומאס. שון, חוקר תרבויות, אנתרופולוג מוזיקלי, שלוקח השראה מכל מקום שהוא נמצא בו. הוא שם לעצמו כמטרה לפזר רסיסי אהבה בכל רחבה שבה הוא נוחת, ליצור תחושת אחדות בין הנוכחים בקהל ולאחד דרך המוזיקה ומכאן גם נובע שם הבמה שלו. הסטים שלו הם מסע שמשלב תשוקה ומקצבים שבטיים שלוקחים את החוויה המוזיקלית צעד אחד קדימה לעבר היפונזמה עוצמתית.

קרדיט צילום. שלוותה

 Clüb De Combat – קְלַאבּ דֶּה קוּמְבָּט

הידועים בציבור גם כאביב ונחמו, הם צמד רחב ז׳אנרים שבמופעים שלהם משלבים מיקסים מורכבים של אסיד, דיסקו והאוס מתקופות שונות. הצמד החרוץ התחיל את דרכו בעשור האחרון מאז הם בלתי ניתנים להפרדה. ביחד הם מכונה משומנת שמשחררת להיטים שמתנגנים בכל האירועים שאנחנו אוהבים לפזז בהם. המוזיקה שלהם ללא חוקים, חסרת מעצורים ומי שנדבק בשיגעון לא יכול לחזור אחורה. הם נרגשים להגיע לראשונה לרחבת הכפיות, למקדש השמש ולסט שקיעה בלתי נשכח.

 

Funkamel – פַּנְקְמֶל

מוטי ונריה פרצו לנו לתודעה על גמל דו דבשתי והביאו איתם זרם חדש של מוזיקה, עם צלילים אוריינטלים, כלים חיים מתרבויות ערביות ומקצבים לוהטים ממדבר סהרה. פיוז׳ן אקלקטי של אלקטרוניקה ומוזיקה אתנית עתיקה שמייצרת אווירה של חגיגה ברחבה. הולך להיות פאנקי!

 

Omer Tayar– עֹמֶר תַּיָּר

גיטריסט, מפיק, עורך ובעיקר אחד התקליטנים הוותיקים של העיר. מעל 15 שנה של פסקול אלקטרוני, חתום על אירועים אייקונים בביצה התל אביבית, ניגן בכל קלאב נחשב וממשיך לסחוף אחריו המונים לרחבות. ביום הוא מרצה ברימון, בלילה הוא גיבור עם פלטה.

 

Ohad Baruch– אוֹהֵד בָּרוּךְ

אם גם אתם אוהבים לנדוד בעונות למקומות שבהן השמש לעולם אינה שוקעת ומוזיקה היא דרך חיים, כנראה שכבר נתקלתם באוהד ברוך. קוסטה ריקה, ברוקלין, ברזיל והרשימה איננה נגמרת… הוא שם, מככב גבוה כשהוא מוקף באנשים שכבר ידועים לאן הסט הזה הולך לקחת אותם – רחוק!

 

קרדיט צילום שלוותה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות