ניוזים חמיםחדשות

המשטרה סיימה את חקירת החשוד תושב בני ברק שנעצר בחשד לביצוע עבירות פדופיליה

חוקרי תחנת בני ברק פתחו בחקירה בחודש ספטמבר עם קבלת דיווח על חשוד שביצע עבירות מין קשות בילדות של קרוביו

עפ"י החשד, החשוד הגיע בחודש ספטמבר האחרון נכנס לביתה של קרובת משפחתו בבני ברק בשעת לילה מאוחרת, ניגש לחדר השינה של הילדות תוך שהוא ניגש לילדה בת 9, ליטף ונישק אותה עד שהתעוררה ואף הציע לה לישון יחד איתו. לאחר שסרבה, החשוד עבר למיטתה של אחותה הקטנה בת 10 תוך שהוא שכב עליה, נגע באיבר מינה וביצע בה אונס.

עוד עולה מכתב האישום כי בשנים 2018- 2019, במהלך שהתארחו הילדות בבית הסב, נכנס הנאשם בשעת לילה מאוחרת לחדר השינה למיטתה של הילדה שהייתה אז כבת 5, העיר אותה והחל לגעת באיבר מינה וביצע בה מעשה אונס.

החשוד בן 24 מבני ברק נעצר בתאריך 20.11.22 ומאז מעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מקיפה כאמור, הגישה היום פרקליטות מחוז ת"א, כתב אישום בגין עבירות של אינוס קטינה מתחת לגיל 14 ע"י בן משפחה ומעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 14 ע"י בן משפחה וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות