ניוזים חמיםחדשותבריאות

כללית בהפנינג משפחתי בריא במיוחד: מדידות גובה ומשקל, חיסוני שפעת, בדיקות עיניים, עמדת בריאות השן של כללית סמייל, רפואה משלימה, מתחם תרגולי החייאה ותגובות למצבי אלרגיה בניהול מד"א, עמדת צילומי משפחה, דוכני יצירה, בלונים והצגת ילדים ועוד

ד״ר חגית דויטש, מנהלת מינהלת מור״ל, מחוז מרכז כללית: "שמחנו לראות היענות יפה של ילדים שהגיעו מכל רחבי העיר לוד לארוע הבריאות. אנו ממשיכים לחסן במרפאות ברחבי העיר וממליצים לכולם להגיע ולהתחסן כדי למנוע תחלואת חורף וסיבוכי שפעת״.

כללית בשיתוף עיריית לוד קיימו אתמול אירוע לקידום בריאות הילד ברחבת הספרייה הציבורית. האירוע בהובלת צוות המרכז לבריאות הילד כללית לוד כלל מגוון תחנות ובהן מדידות גובה ומשקל, חיסוני שפעת, בדיקות עיניים, עמדת בריאות השן של כללית סמייל, רפואה משלימה, מתחם תרגולי החייאה ותגובות למצבי אלרגיה בניהול מד"א, עמדת צילומי משפחה, דוכני יצירה, בלונים והצגת ילדים.

ד״ר חגית דויטש, מנהלת מינהלת מור״ל, מחוז מרכז כללית: "שמחנו לראות היענות יפה של ילדים שהגיעו מכל רחבי העיר לארוע הבריאות. אנו בכללית דוגלים בהנגשת שירותי בריאות והעלאת המודעות לבריאות נכונה ולרפואה מונעת, כחלק ממטרה זו החלטנו לצאת לקהילה ולקיים אירוע קידום בריאות בשיתוף מלא עם עיריית לוד במהלכו חוסנו למעלה מ 30 ילדים. תודה מיוחדת לצוות המוביל של המרכז לבריאות הילד כללית לוד בניהולה של ד״ר רחלי לוינזון. אנו ממשיכים לחסן במרפאות ברחבי העיר וממליצים לכולם להגיע ולהתחסן כדי למנוע תחלואת חורף וסיבוכי שפעת״.

צילום דוברות כללית

גיל חדד, סגן ראש העיר לוד ומחזיק תיק הבריאות: ״אני מודה לכל העוסקים במלאכה על שיתוף הפעולה שקיימנו עם קופת חולים כללית, במסגרת ההפנינג נהנו מבוטחי קופת החולים משלל בדיקות רפואיות, חיסונים ומדידות שגרתיות. ברצוני לשבח את רכזת הבריאות יפית בן שחר על עמלה הרב ופעילותה למען הצלחת הערב״.

עינת שחק סגיב, מנהלת הסיעוד במרכז לבריאות הילד כללית לוד שהייתה אחראית על הפקת האירוע ציינה כי לאחר שנים של קורונה יכלו ילדי העיר להנות ממגוון פעילויות מעשירות ומלמדות בנושא בריאותם.

צילום דוברות כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות