ניוזים חמיםחדשות

משטרת ישראל עצרה חייל בחשד לביצוע עבירות מין באמצעות רשת האינטרנט נגד קטינה בת 14. מעצרו הוארך בבית המשפט

במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, בחודש האחרון התנהלה פעילות סמויה ביחידה 105 (המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת) בלהב 433 בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 105 אודות חשד לביצוע עבירות מין שבוצעו בקטינה ע"י חשוד

על פי החשד, החשוד פנה לקטינה במועדים שונים באמצעות אפליקציות שונות ובמהלך ההתכתבויות ביניהם, ביקש ממנה לבצע בעצמה אקטים מיניים ולשלוח אליו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני.

במהלך החקירה הסמויה, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגיים ונאספו חומרים וראיות ואתמול כאמור, החקירה הפכה לגלויה עם מעצרו של החשוד, חייל בן 19 מיבנה.

החשוד הובא לחקירה ביחידה 105 בלהב 433 ובדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בראשל"צ הוארך מעצרו ב-4 ימים נוספים. החקירה בליווי פרקליטות סייבר ובתיאום גורמי הרווחה במטה הארצי להגנה על ילדים ברשת שהינו חלק מיחידה 105.

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105 הוא המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות רשתית לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המשרד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה. במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט. אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים לפנות למוקד 105 הפועל 24/7.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות