ניוזים חמיםבריאות

צמידים ובלונים סגולים: כללית מציינת את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות בכל רחבי הארץ

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית: "אנשים בעלי מוגבלויות חווים התמודדויות ואתגרים בחיי היום יום, יום זה נועד כדי לעצור לרגע ולחשוב כיצד נוכל לעזור, לקדם ולשלבם במרחב הפרטי והציבורי."

מוסדות הכללית הוארו בסגול והתקשטו בבלונים סגולים. העובדים לבשו סגול וחולקו צמידים סגולים למטופלים ולמבקרים- הצבע הסגול נבחר כמסמל יום זה.
בתמונות: בית חולים שיקומי גריאטרי הרצפלד, בית חולים שיקומי גריאטרי בית רבקה, בית חולים כרמל ובית חולים לוינשטיין.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית: "כארגון בריאות המוביל בישראל שמעניק שירותים רפואיים לכל גווני וסוגי האוכלוסיות, חשוב לנו להגביר את המודעות לנושא ולקדם שוויון זכויות והזדמנויות לכולם. כללית פועלת ליצירת סביבה נגישה ושוויונית כחלק מחיבור אנשים עם מוגבלויות לקהילה ושילובם בשוק העבודה. אנשים בעלי מוגבלויות חווים התמודדויות ואתגרים בחיי היום יום, יום זה נועד כדי לעצור לרגע ולחשוב כיצד נוכל לעזור, לקדם ולשלבם במרחב הפרטי והציבורי".

 

 

הרצפלד. באדיבות דוברות כללית
בית רבקה. צילום באדיבות דוברות כללית
בית רבקה. צילום באדיבות דוברות כללית
מרכז רפואי כרמל. צילום באדיבות דוברות כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות