ניוזים חמיםחדשות

הלילה ביבנה: נוטרל מטען חבלה שהוצמד לבניין מגורים, לאחר שגם נורו לעבר הבניין יריות מנשק חם

חבלני המשטרה הצליחו לנטרל הלילה מטען חבלה שהונח סמוך לבית מגורים ביבנה, לצד איסוף תרמילים שאותרו לאחר ירי שבוצע במקום, ככל הנראה על רקע פלילי

 

שוטרי תחנת יבנה פתחו אמש בסריקות עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי באחד הרחובות, כאשר במקום אותרו מספר תרמילים, לצד איתור חפץ חשוד שהתברר כמטען חבלה המוכן להפעלה.

בתוך כך, חבלני המשטרה של מחוז מרכז בידדו את הזירה עד לנטרול המטען בהצלחה, ללא נזק או נפגעים, וביצעו סריקה נוספת במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור, כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

לציין, כי היחידה המרכזית של מחוז מרכז סיימה לפני כשבוע חקירה מואצת של אירוע ירי באותו מקום שבוצע על רקע סכסוך פלילי, ובהתאם לממצאי החקירה וטיב הראיות, הוגש לבימ"ש כתב אישום חמור נגד 2 בני משפחת עודה מג'לג'וליה, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים, למען שלום הציבור ובטחונו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות