ניוזים חמיםחדשות

המשטרה עצרה לפני כשבוע תושב רחובות – ירין חברה, בחשד לביצוע עבירות מין בנער הלומד במסגרת חינוכית לחרשים-אילמים

עם התפתחות החקירה והפרסומים בתקשורת, התקבלו תלונות מנערים נוספים, מעצרו בבימ"ש עד תאריך 1.12.22

חוקרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו בחקירה מואצת לפני מספר ימים, עם קבלת תלונה מקטין בן 15 בגין חשד לעבירות מין שבוצעו בו על ידי מדריך במסגרת חינוכית המיועדת לחירשים אילמים במרכז הארץ.

כאמור, עם התפתחות החקירה לצד פרסום שמו באישור בימ"ש באמצעי התקשורת, התקבלו תלונות נוספות מנערים מאזור השפלה ות"א שעפ"י החשד נפלו קורבן למעשיו.

מדובר בחקירה מורכבת ורגישה המנוהלת בליווי צמוד של מתורגמן לשפת הסימנים, לשם גביית עדות מהילדים והוריהם וכן חקירת החשוד, כאשר החקירה מוצבת בתעדוף גבוה במיוחד, בהתאם למדיניות ממ"ז מרכז- ניצב אבי ביטון, בתיקים בהם קיים חשד חמור לפגיעה בחסרי ישע.

בהתאם לצורכי החקירה וממציאה, המשטרה הביאה את החשוד היום לדיון נוסף בבימ"ש השלום ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו, אשר קבע המשך מעצר עד תאריך 1.12.22 .

ככל שישנם קטינים נוספים שנפלו עפ"י החשד קורבן למעשי החשוד, יש להגיש תלונה. במשטרה או לדווח בטלפון מספר 08-9371500.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות