ניוזים חמיםבריאות

הישגי כללית דן פ"ת לשנת תשפ"ב: ראיון חגיגי עם ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת בכללית

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת בכללית: "הפכנו להיות הרבה יותר דיגיטליים, אנחנו היום מנגישים את השירות, זמינים יותר ופרושים יותר."

שנת תשפ"ב, שמגיעה בימים אלה לסיומה, הייתה שנה גדושה בעשייה עבור מחוז דן-פ"ת בכללית.

המחוז מעניק שירותים רפואיים לכחצי מיליון מטופלים במרבית ערי ויישובי גוש דן, וכן גם בחלק מהשומרון ובאזורים מדרום השרון, ובכלל זה הערים רמת גן, גבעתיים, פתח תקוה, ראש העין, גבעת שמואל, קרית אונו, אור יהודה, יהוד, גני תקווה, אלעד, בני ברק, כפר קאסם, אריאל, הוד השרון ועוד.

במרוצת השנה האחרונה נפתחו במחוז מרפאות חדשות המעניקות שירותים בתחום רפואת המשפחה, רפואת ילדים, התפתחות הילד, בריאות האישה, רפואה יועצת ועוד; הורחבו שעות המענה לקבלת שירותים רפואיים הן באמצעות המוקדים הטלפוניים והמקוונים והן דרך פרויקט מרפאות הלילה Night Clinic; והושם דגש מיוחד על העצמת והנגשת השירותים באמצעים אינטרנטיים – לרבות מעקב הריון, טייטו, בדיקת שתן דיגיטלית ועוד.

השנה עמדה בסימן גלי קורונה בעוצמות הולכות ופוחתות, בשילוב עם שגרת בדיקות וטיפולים, בדגש על רפואה מונעת הניתנת במסגרת הקהילה.

בסרטון המצורף מונה מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, את הישגי המחוז בשנה החולפת. בפרוס השנה החדשה תשפ"ג, מאחלים בכללית לכל קוראי ניוזים שנה טובה ומתוקה, ובעיקר שנה של בריאות איתנה.

מוזמנים לצפות בסרטון בראש הכתבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות