ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של גיל קלר ז"ל, מתנדב מד״א תל אביב שהחל את דרכו בארגון בשנת 2009

חובש בכיר במד"א גיל קלר ז"ל "אדם עם לב ענק, שהיה אהוב על כולם. מקצוען שתמיד ראה את טובת המטופלים והציל מאות חיי אדם״

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של גיל קלר ז"ל, מתנדב מד״א תל אביב שהחל את דרכו בארגון בשנת 2009. גיל ז"ל נפטר בשבוע שעבר (ב' 5.9) והובא למנוחות בבית העלמין קרית שאול בתל אביב כשהוא מלווה בחבריו ומשפחתו. גיל ז"ל, בן 64 בלכתו, הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכדים.

גיל הצטרף למגן דוד אדום בשנת 2009. לאחר שסיים קורס חובשי רפואת חירום, החל להתנדב באופן קבוע והיה לאחד המתנדבים הבולטים בתחנה בתל אביב. גיל ז"ל הצטרף ליחידת האופנועים של מד״א ובהמשך סיים קורס חובשים בכירים כשבארבע השנים האחרונות שימש בנוסף להיותו כונן תגובה מיידית רכוב על אופנוע גם כחובש בכיר ונהג בניידות לטיפול נמרץ. גיל ז"ל הקפיד להגיע למשמרות בתחנה לפחות אחת לשבוע ולאורך השנים טיפל והציל את חייהם של רבים.

חברו הקרוב חובש בכיר נעם חלדי, ראש מערך המתנדבים הבוגרים במד״א, ספד לו: "גיל היה אהוב מאוד על כל אנשי התחנה, היה לו לב ענק והוא תמיד נענה בחיוך לכל מי שביקש ממנו עזרה. גיל אהב מאוד את משפחתו וחבריו, ותמיד ידע לתת את העצה הנכונה בזמן הנכון, הוא נתן כתף לכל סובביו. מעבר לאישיות המדהימה שלו, הוא היה מקצוען בתפקידו כחובש בכיר. כולנו כואבים את לכתו.״

דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א: "איבדנו איש יקר וחבר אמת. מעבר למקצועיותו כחובש בכיר ומתנדב, גיל סייע דרך קבע לכל מי שביקש ועשה זאת באהבה גדולה. במשך 13 שנותיו במד״א גיל הקפיד לעשות כל שביכולתו על מנת להעניק את טיפול רפואי הטוב ביותר לפצועים ולחולים והציל חיים רבים. ההודעה על פטירתו הכתה בעצב בעובדי ומתנדבי המרחב, מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות