ניוזים חמיםחדשות

ירושלים: נתפס נהג אוטובוס ציבורי בזמן נהיגה עם שאריות סם בגופו

במהלך פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית מערך התנועה בירושלים, נתפס נהג אוטובוס ציבורי כאשר בגופו התגלו שאריות סם. רישיונו נפסל והחל נגדו הליך דין תעבורתי.

מאבק המשטרה בעבירות תנועה חמורות המסכנות את הציבור: נהג אוטובוס ציבורי העלה נוסעים ובדיקת שוטרי התנועה גילתה כי בגופו שאריות סם.

במהלך פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית מערך התנועה של מחוז ירושלים שבוצעה אתמול בעיר ירושלים, עוכב לחקירה נהג רכב ציבורי בשנות ה-30 לחייו, זמן קצר לאחר שהעלה נוסעים לאוטובוס בו נוהג. הנוסעים שנכחו במקום, הועברו לאוטובוס חלופי והנהג הועבר אל משרדי החקירות של אגף התנועה בירושלים.

בתום חקירתו ובדיקה שנערכה בה התחזק חשד להימצאות שאריות סם בגופו, החל כנגד הנהג הליך דין תעבורתי, זאת לצד פסילת רישיון נהיגתו והשבתת הרכב למשך 30 הימים הקרובים על ידי קצין משטרה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של ציבור משתמשי הדרך תוך פעילות גלויה וסמויה כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה, בדגש לעבירות חמורות, ומיצוי הדין עם נהגים אלו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות