ניוזים חמיםחדשות

רמת גן: איחוד מרגש של רוכב אופנוע לחובשי ארגון הצלה שהצילו את חייו

רוכב אופנוע אשר איבד את הכרתו באמצע נסיעה טופל ע"י מתנדבי ארגון הצלה ובכך ניצלו חייו. לאחר כחודש וחצי נערך מפגש מרגש בין השלושה, ובו הודה רוכב האופנוע לחובשים שהצילו את חייו

אילן אילן במה אברכך

מפגש מרגש של רוכב אופנוע עם חובשי ארגון הצלה שהצילו את חייו

לפני כחודש וחצי, העניקו מתנדבי הצלה טיפול רפואי ראשוני לאילן, רוכב אופנוע שאיבד את הכרתו במהלך רכיבה על אופנועו ברמת גן, וביצעו בו החייאה מוצלחת שהצילה את חייו. אמש הם קיימו איתו מפגש מרגש בביתו שבפתח תקווה, לראשונה מאז המקרה, כשהוא בריא ושלם.

הסיפור אירע בבוקרו של יום רביעי בסמוך לשעה תשע בבוקר. מתנדבי ארגון הצלה הוזנקו על ידי מוקד הכוננים של מד"א לקריאת חירום רפואית, לאחר שהתקבל דיווח במוקד על תאונה קשה ברחוב סוקולוב ברמת גן, ועל רוכב אופנוע מחוסר הכרה שנמצא במקום.

שמוליק דושינסקי שהיה בדרכו לעבודה באיזור התעשייה של מגדלי ב.ס ר. בבני ברק, קיבל את הקריאה ויצא מיד לכתובת הסמוכה.

"קיבלתי את הקריאה דרך אפליקציית מד"א על תאונת דרכים קשה וחוסר הכרה. הגעתי ממש מהר למקום וראיתי רוכב אופנוע באזור גיל השישים, שוכב על הכביש כשלידו מוטל האופנוע שלו. ניתן היה לשער מנסיבות המקרה, שהסיבה לנפילה שלו מהאופנוע היתה על רקע לבבי. שני חובשים נוספים הגיעו גם הם למקום. לאחר בדיקה ראשונית ראינו שהאיש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד איתם ועם נחמן לוי, חובש נוסף של ארגון הצלה שהצטרף במהירות, התחלנו בביצוע פעולות החייאה מצילות חיים."

שמוליק ונחמן יחד עם ישראל כהן, חובש הצלה-מד"א, החלו בהחייאה על רוכב האופנוע כאשר הם מבצעים עיסויי חזה, מחברים מכשיר דפיברלטור ומעניקים לו חמצן.

"כעבור מספר דקות של החייאה" מספר נחמן, "מכשיר הדפיברלטור של ישראל המליץ ונתן מספר שוקים חשמליים. לאחר מכן הבחנו לשמחתנו שבית החזה שלו החל עולה ויורד בכוחות עצמו."

בשלב זה הצטרף לאירוע צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע והמשיך בביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הפארמדיקים חיברו את המוניטור, העניקו לרוכב האופנוע שוקים נוספים וכן תרופות מצילות חיים, דבר שהביא להחזרת הדופק ולהסדרת קצב לב תקינה יחסית.

עם חזרת הדופק, פינו צוות ניידת הטיפול נמרץ את אילן רוכב האופנוע, לחדר הלם בבית החולים איכילוב שבתל אביב.

מבירור המקרה עלה כי ככל הנראה אילן קיבל אירועי לבבי במהלך רכיבתו, דבר שגרם לו לאבד את הכרתו ולהחליק עם האופנוע על הכביש.

בבית החולים קיבל אילן טיפול רפואי שכלל צינתור והחלמה ארוכה. הרופאים ידעו לומר כי לולא ההגעה הזריזה, הטיפול וההחייאה המקצועיים, ומתן השוקים באופן מיידי, המקרה היה נגמר חלילה אחרת. בזכות מתנדבי הצלה אילן קיבל את חייו במתנה וחזר ללא נזקים לקו הבריאות.

כחודש וחצי לאחר האירוע, כשהוא בביתו בריא ושלם, החליט אילן לציין את ההודאה על הנס שקרה לו, והוא הזמין את מתנדבי ההצלה שהצילו את חייו למפגש בביתו שבפתח תקווה.

שמוליק דושינסקי ונחמן לוי הגיעו אמש (רביעי) לבית והתרגשו לראות את אילן עומד על רגליו בבריאות איתנה. יותר משהתרגשו הם לראות אותו שוב עומד כשהוא בריא וחזק, אילן התרגש אף יותר והוא לא הפסיק להודות למתנדבים.

"אתם מלאכים, ואני לא יודע כיצד להודות לכם" אמר למתנדבים בהתרגשות, "יש לי צמרמורת לראות אתכם שוב. אתם הצדיקים שהצילו לי את החיים. אני אסיר תודה לכם על ההגעה והטיפול המהירים, אתם מדהימים."

המתנדבים התרגשו מדבריו של אילן וסיכמו "זו זכות גדולה להיות שליחים להצלת חיים של אדם יקר. זהו סיפוק מדהים שקשה לתאר. המוטו שלנו בארגון הצלה, שכל שניה קובעת הוכיח את עצמו שוב, ואנו מודים לה' על הזכות העצומה הזו."

קרדיט תיעוד: דוברות ארגון הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות