ניוזים חמיםחדשות

שבוע קטלני: נקבע מותו של פועל כבן 50 שנפגע מחפץ כבד שנפל עליו באתר בנייה ברחוב שרירא בראשל"צ

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות תאונת עבודה באתר בנייה ברחוב שמואל שרירא בראשון לציון, במסגרתה נקבע מותו של עובד כבן 50, לאחר שחפץ כבד נפל עליו מגובה. מדובר בהרוג הרביעי מתחילת השבוע, באתרי בנייה

 

המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת עבודה קטלנית, עם קבלת דיווח למוקד 100 בדבר תאונת עבודה באתר בנייה ברחוב שמואל שרירא בראשון לציון, בו ככל הנראה נפל חפץ מגובה רב ופגע בעובד באתר.

בשעה 12:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפצע ממשטח כבד שנפל באתר בנייה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר אסף הרופא גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה. כעבור זמן קצר, נקבע מותו בבית החולים.

חובש בכיר במד"א אלחנן רוט סיפר: כשהגענו למקום ראינו פועל כבן חמישים שוכב על הרצפה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בפעולות החייאה שכללו מתן שוק ממפעם (דפיברילטור) ופינינו אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים כשהוא במצב קשה."

המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות