ניוזים חמיםחדשות

תושב גבעתיים התחזה לשרברב וחשמלאי, איתר דירות קשישים באזור ולקח מהם כספים על "תקלות" בביתם שהמציא

תושב גבעתיים בן 47 מצא שיטה לגנוב ולעשוק קשישים באזור: הוא איתר בתי קשישים, הגיע אליהם תוך שהוא מתחזה לשרברב וחשמלאי והמציא תקלות תוך שהוא גובה מהם אלפי שקלים

המשטרה עצרה אתמול תושב גבעתיים בחשד לעושק קשישים, לאחר שעל פי החשד, התחזה לבעל מקצוע וגבה אלפי שקלים על "תיקון" תקלות שהמציא.

מחקירת תחנת גבעתיים עולה כי החשוד איתר דירות בהם מתגוררים קשישים ותוך התחזות לבעל מקצוע (שרברב, חשמלאי) פנה לבעלי הדירות וטען כי הגיע לתקן תקלות שכביכול קיימות בדירתם. לאחר ביצוע העבודה גבה מהקורבנות אלפי שקלים ונעלם.

אתמול נעצר החשוד "על חם" על ידי בלשי התחנה כאשר הגיע להמשך "תיקון" התקלה שלדבריו לא נפתרה בבית קשישה, תוך דרישה לתשלום נוסף של אלפי שקלים.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, תושב גבעתיים, בן 47, בבית משפט השלום בתל אביב.

מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לבעלי דירות שיתכן ונפלו קורבן לפעילותו של החשוד, לפנות למשטרת תחנת גבעתיים בטל' 03-5724444 ובכל תחנת משטרה אחרת, או למוקד 100 של משטרת ישראל."

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות