ניוזים חמיםחדשות

במבצע אכיפה מיוחד שנערך בלוד נגד טרקטורונים ואופניים חשמליים, המסכנים את שלום הציבור, השוטרים גילו הרבה נערים שנוהגים ומשתוללים על טרקטורון ללא כל רישיון

המשטרה ערכה בימים האחרונים אכיפה מוגברת בלוד במיקוד עבירות תנועה מסכנות חיים של רוכבי טרקטורונים ואופניים חשמליים

 

שוטרי תחנת לוד בשיתוף יחידת האופנועים ולוחמי יס"מ ערכו בימים האחרונים פעילות אכיפה מוגברת וממוקדת בתקופת הקיץ תוך שהם נפרסים בכל רחבי העיר נגד עבירות תנועה של טרקטורונים ואופניים חשמליים ברחבי העיר לוד המסכנות את הרוכבים ואת שאר משתמשי הדרך.

בתוך כך, רשמו השוטרים 26 דוחות תנועה ונתנו 3 הזמנות לדין. כמו כן השוטרים החרימו 4 טרקטורונים לאחר שהתברר כי הנהגים הינם קטינים שלא הוציאו רישיון נהיגה מעולם תוך שהם מרכיבים נוסע נוסף בניגוד לחוק תוך סיכון משתמשי הדרך .

במשטרה ציינו: "מדובר באכיפה מוגברת וממוקדת במיוחד בתקופת חופשת הקיץ, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה ופורעי חוק בכביש, למען שלום הציבור ובטחונו".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות