ניוזים חמיםחינוך

יוכי לוי נבחרה ברוב קולות לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה

לאחר שנתיים באגודה בהן כיהנה כסגנית הנשיאה של האגודה, חברת הוועד המנהל, רכזת קמפוס רמת אביב ומקימת מדור תרבות ייעודי לסטודנטים דתיים, נבחרה לוי, סטודנטית לתואר ראשון, עובדת במשרה מלאה, חרדית ואימא לשישה לתפקיד יו"ר האגודה

לאחר שנתיים של עשייה אינטנסיבית ובהתנדבות מלאה, נבחרה יוכי לוי, ברוב קולות, לתפקיד יושבת ראש אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. לוי, אמא לשישה ילדים בלע"ה, עובדת במשרה מלאה ונמצאת לקראת סיום תואר ראשון, כיהנה בתפקידה הקודם כסגנית נשיאה של האגודה וחברת וועד מנהל, תפקדה גם כרכזת קמפוס רמת אביב ובנוסף הקימה עם חבריה מדור תרבות ייעודי המתאים לצרכי הסטודנטים הדתיים. יוכי לוי מחליפה את ליאור פליק, היו"ר המוערך, שכיהן בתפקיד במשך ארבע השנים האחרונות והביא הישגים רבים לאגודה ולסטודנטים.

יוכי מגיעה לתפקיד עם אג'נדה ברורה: למקסם את זכויות הסטודנטים באוניברסיטה, להילחם למענם ולדאוג שתהליך הלימודים של הסטודנטים יעבור בצורה הטובה ביותר עד כמה שניתן. כמו כן, האתגר של יוכי לכהן כאישה וכחרדית בתפקידי מפתח באקדמיה מחייב ביצוע ברמה המקצועית הגבוהה, תוך כדי שמירה והקפדה על הערכים בהם היא מאמינה ושבירת סטריאוטיפים על ציבור נפלא שאליו היא שייכת וצמחה ממנו. לסיכום, המוטו של יוכי הוא- אין דבר העומד בפני הרצון.

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: האוניברסיטה הפתוחה הינה מהגדולות בארץ ומונה כ-50,000 סטודנטים בפריסה ארצית, עם שיטת למידה ייחודית ביחס לשאר האוניברסיטאות והמכללות ובהתאם לכך האתגרים רבים, כאשר תפקיד האגודה הוא לדאוג לרווחת הסטודנטים וללוות אותם החל מתחילת הלימודים ועד סוף קבלת התואר בטקס הבוגרים. מבחינה אקדמית האגודה דואגת לתת מענה למכלול אתגרים כמו בעיות משמעת, בעיות פרטניות בקורסים מסוימים, בקורסים מאתגרים שמצריכים קורסי תגבור האגודה מתגברת אותם ומארגנת מרתונים לפני בחינות וכן קורסי העשרה במהלך התואר. מבחינה תרבותית האגודה מארגנת ימי סטודנט ברחבי הארץ, חלוקת מתנות למשלמי דמי רווחה, ימי כיף להורים לילדים ועוד. כמו כן, בעניין מלגות ומעורבות חברתית יש נקודות זיכוי בגין השתתפות ומעורבות חברתית וכן מלגות שונות בנוסף למלגות של האוניברסיטה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות