ניוזים חמיםחדשות

4 בני משפחת ג'רושי נעצרו בחשד לשוד מהמרים ומועדוני קלפים ברמלה ובת-ים. נכנסו ושברו בקבוקים על ראשי המהמרים ולקחו מהם כספים

ניתן לפרסם : ימ"ר מרכז עצרה 4 בני משפחת גרושי בחשד לשוד מועדוני קלפים. אתמול הוגש כתב אשום נגד שלושה מהם וחשוד נוסף שנעצר אתמול

 

חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פתחו לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח על שוד שבוצע במועדון הימורים בבת ים בתאריך 30.5.22 בסיומו נעצרו 3 חשודים – תושבי רמלה בשנות ה 20 לחייהם.

מהחקירה עלה כי 2 מהנאשמים תקפו בתאריך 6.5.22 מהמרים ששהו במועדון הימורים ברמלה תוך שהם שוברים בקבוק על ראשו של אחד מהם ושודדים את מפתחות רכבו של קורבן נוסף.

בהמשך נטשו הנאשמים את הרכב תוך שהם מסירים ממנו את לוחיות הזיהוי שלו.
כאמור, בתאריך 30.5.22 הגיעו 2 מהנאשמים למועדון הימורים בבת-ים תוך שהם נכנסים בתחבולה למועדון, כאשר אחד מהם מאיים על השומר במקום בסכין והנאשם השני שודד את המהמרים במקום בסכומים של אלפי שקלים מכל אחד מהם באמצעות אקדח איירסופט שהיה ברשותו.

פעילות מהירה של שוטרי הסיור הביאה כעבור זמן קצר למעצרם של הנאשמים והם הועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז מרכז אשר אספה נגדם ראיות באמצעות מעבדות המשטרה ותוך שימוש בטכנולוגיות שונות.

מעצרם של 3 הנאשמים הוארך מעת לעת ואתמול כאמור הוגש נגדם כ"א בבימ"ש המחוזי בלוד.

במקביל להגשת כתב האישום המשיכו חוקרי היחידה המרכזית במלאכת איסוף הראיות על מנת להביא למעצרו של חשוד נוסף – אף הוא תושב רמלה ואתמול הוארך מעצרו בבימ"ש ראשון לציון עד לתאריך 21.6.22.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות