ניוזים חמיםחדשות

תושב רמלה בן 25 דרס 2 שוטרים, לאחר שבבדיקה מצאו שנוהג בפסילה, והחל לברוח תוך מרדף אחריו

בתום חקירה מואצת בתחנת המשטרה בכפר סבא, הוגש היום כתב אישום נגד תושב רמלה בגין דריסת שוטר וניסיון דריסה של שוטר נוסף תוך כדי נסיעה פרועה בזמן פסילה

 

חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה לפני כשלושה שבועות עם קבלת דיווח מבלשי התנועה במרחב שרון בדבר דריסת שוטר בכפר סבא ובריחת הנהג לכיוון ת"א תוך כדי נהיגה פרועה בזמן פסילה.

על פי כתב האישום בתאריך 23.5.22 הבחינו הבלשים ברכב שעורר את חשדם וחסמו את נתיב נסיעתו. לאחר שכיבה את מנוע הרכב ובתום בדיקת פרטי הנהג התברר כי הנ"ל נוהג ברכב בזמן פסילה.
לאחר שהתבקש לצאת מרכבו, הניע לפתע הנאשם את הרכב והחל בנסיעה פרועה לאחור זאת למרות אזהרות הבלשים כי הוא עלול לפגוע בבלש שעמד מאחורי הרכב על מנת לכוון את התנועה בזמן הבדיקה.
למרות זאת החל הנאשם בנהיגה פרועה לאחור, פגע בבלש שהועף וכתוצאה מכך, שבר את ידו תוך שהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו.
מיד לאחר מכן פתח הנאשם בנהיגה מהירה קדימה תוך שהוא מסכן בלש נוסף שהיה במקום.

הנאשם החל בנהיגה פרועה המסכנת חיים עד לת"א, שם ניסה להימלט מניידות המשטרה תוך סיכון ממשי להולכי הרגל שעברו במעבר חציה ברחובות העיר.

כעבור זמן קצר נקלע הנהג לרחוב ללא מוצא ונעצר תוך כדי תקיפת השוטרים שהגיעו למקום.

מעצרו של הנאשם, תושב רמלה בן 25 הוארך מעת לעת בהתאם לצרכי החקירה שהתנהלה בתחנת המשטרה בכפר סבא והבוקר כאמור הוגש נגדו כתב אישום חמור בבימ"ש המחוזי בלוד תוך בקשה לחלט את רכבו מסוג BMW.

 

צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות