ניוזים חמיםחדשותבריאות

ביה"ח קפלן מתריע: "נמדדת עלייה משמעותית בחולי הקורונה בימים האחרונים, גם בקרב הצוותים הרפואיים"

נרשמת עלייה משמעותית במספר המאומתים לקורונה בימים האחרונים, כך לפי מנהלת מערך המעבדות במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית

 

"בימים האחרונים אנו עדים לעליה משמעותית במספר המאומתים מבין בדיקות הקורונה", אומרת ריטה ברדינשטיין, מנהלת מערך המעבדות במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. "לא ראינו כמות כזו של בדיקות חיוביות מאז אפריל". עוד היא מוסיפה ואומרת: "המיון הביולוגי שלנו פתוח רצוף מתחילת המגפה, אבל בחודשיים האחרונים כמות המטופלים בו היתה במספרים בודדים ליום. כעת אנחנו מתחילים לראות עליה מדאיגה בכמות המטופלים וכמות המאומתים. גם בקרב אנשי צוות יש מאומתים, גם אם בשלב זה מדובר בבודדים. בנוסף, שיעור הבדיקות החיוביות בקהילה עומד על כ-40% כבר מספר ימים".

פרופ׳ אורן צמחוני, מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי קפלן וחבר בצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות, אומר: "אנחנו עוקבים בזהירות אחר המגמה ועדיין לא ממהרים להסיק מסקנות. המדד המרכזי הוא אשפוזים של חולים קשים, וזה צפוי לעלות בהתאם, כפי שראינו בגלים הקודמים".

 

צילום: גטי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות