ניוזים חמיםחדשות

שוטרי להב 433 עצרו לאחרונה 4 גברים, שבשתי פרשיות אנסו 2 ילדות בנות 13ו-14, צילמו אותן והפיצו ברשת

המשטרה עצרה ארבעה חשודים, ביניהם צעיר בן 17, בחשד למעורבות בשני מקרים של אונס ילדות בנות 13 ו-14. במקרה הראשון נעצרו שני מעורבים שחשודים באונס בת 13, תיעוד המעשה והפצת הסרטון. במקרה השני, הנחו בת 14 לבצע מעשים מיניים, לצלם את עצמה ולשלוח אליהם

שוטרי יחידה 105 בלהב 433 ניהלו בעת האחרונה שתי פרשיות שונות בהן עלה חשד לאונס של קטינות בגילאי 13 ו- 14. מעצרם של החשודים המעורבים במעשים מונעת את המשך הפגיעה והסכנה הנובעת מהם כלפי קטינים נוספים.
בפרשיה האחת עצרו הבוקר שוטרי היחידה, שני חשודים, תושבי מרכז הארץ בני 21 ו- 17, בחשד שאנסו ילדה בת 13, תיעדו את המעשה והפיצו את הסרטון.

תחילתה של הפרשה במסגרת תיק חקירה אחר בו נחשפו חוקרי המשטרה לסרטון מיני בו נראו מספר מעורבים לא מזוהים. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר המעורבים וגבו תלונה מהקורבן-אשר חשפה את פרטי האירוע הקשה בפעם הראשונה מול חוקרי 105.

היום, כאמור, חוקרי יחידה 105 בלהב 433 עצרו את שני החשודים תושבי המרכז ובהתאם לצורכי והתפתחות החקירה, יוחלט על הארכת מעצרם.

בפרשייה נוספת, אימה של נערה בת 14, פנתה למוקד 105 וסיפרה כי התוודעה לתכתובות בעלות אופי מיני שניהלה בתה עם מספר פרופילים באינסטגרם.

החשודים, שהסתתרו מאחורי אותם פרופילים, ביקשו מהקטינה, על אף שהיו מודעים לגילה, לבצע בגופה אקטים מיניים, לצלם את עצמה במהלך המעשים ולשלוח אליהם. חוקרי יחידת 105 עצרו היום שני חשודים, בשנות העשרים לחייהם, בחשד לעבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית ועבירות נוספות. בהתאם לצורכי וההתפתחות בחקירה יוחלט על הארכת מעצרם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות