ניוזים חמיםחדשותבריאות

נעים להכיר, מרפאת המשורר: המרפאה החדשה של כללית בשכונת הדר גנים, פתח תקוה

כללית ממשיכה להרחיב את השירותים בפתח תקווה: לפני כשבוע נפתחה מרפאת "המשורר" החדשה בשכונת הדר גנים. במרפאה החדשה ניתנים שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים ורפואה יועצת במגוון תחומים. בנוסף יפעל בתחומה מוקד רפואי בסופי שבוע ויינתנו שירותי מרפאת לילה

 

כללית מרחיבה את שירותיה בעיר פתח תקווה. בשבוע שעבר פתחה כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, את מרפאת "המשורר" החדשה בשכונת הדר גנים. המרפאה החדשה, בגודל 220 מ"ר, מצטרפת לשלוש מרפאות של כללית הפועלות בקרבת מקום: מרפאת הדר גנים, מרפאת עמישב ומרפאה עצמאית של ד"ר שראל.

במרפאה החדשה ניתנים שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים ורפואה יועצת במגוון תחומים. בנוסף יפעל בתחומה מוקד רפואי בסופי שבוע ויינתנו שירותי מרפאת לילה (בין 19:00 ל-22:00) בימים ראשון, שני וחמישי.

ד"ר קורין הרשקוביץ תשמש כרופאת המשפחה של המרפאה. ד"ר וניה וולך, מומחית ברפואת נשים בעלת עשרות שנות ותק בתחום, מעניקה שירותי רפואת נשים למטופלות המרפאה. לתפקיד מנהלת הסיעוד של מרפאת המשורר נכנסה דקלה כהן צדק, אחות מנוסה, מוערכות וותיקה, והמנהלת האדמיניסטרטיבית היא אפרת גפני, לה שנות ניסיון רבות בניהול אדמיניסטרטיבי של מרפאת "שמאי" של כללית בעיר אלעד.

מנהלת מינהלת פתח תקוה בכללית, ד"ר וניה וולך, מספרת על החזון העומד מאחורי הקמת המרפאה החדשה: "אנחנו במחוז דן-פ"ת בכללית מאמינים בהנגשת שירותי הבריאות לכלל המטופלים ובהבאתם קרוב ככל הניתן לבית. מסיבה זו אנו רואים חשיבות רבה בהקמת מרפאות בעלות אופי משפחתי בכל שכונה, תוך התאמת השירותים לצרכי האוכלוסיה המטופלת.

"מרפאת המשורר החדשה, שאותה חנכנו הבוקר, נועדה לשרת את תושבי שכונת הדר גנים המתרחבת בצד המרפאות הקיימות, עם צוות בעל תחושת שליחות, שנכון לשרת את כלל הפונים למרפאה. בשם חבריי להנהלת המינהלת, אני מאחלת הצלחה רבה לצוות ובריאות איתנה לכל תושבי השכונה".

 

ראש העיר, גרינברג, הגיע לברך על פתיחת המרפאה

 

באחרונה נערך ערב חגיגי לנשות שכונת הדר גנים, במטרה לחשוף את המרפאה ושירותיה לנשות האזור לקראת פתיחתה. באירוע נשא דברים ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, שהפליג בשבחי שיתוף הפעולה המתמשך של כללית והעירייה, שהגיע לשיאו בימי ההתמודדות עם מגפת הקורונה ונמשך ביתר שאת גם בימי שגרה; וכן דיברו מנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג, ומנהלת מינהלת פתח תקוה ד"ר וניה וולך. הערב הסתיים במופע סטנד-אפ של הניה שוחט.

מרפאת המשורר פתוחה לקהל בקומה 2 של המרכז המסחרי שנפתח לאחרונה ברחוב ישעיה המשורר והיא משרתת את כלל מטופלי כללית המתגוררים בקרבת מקום.

 

צילומים: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות