ניוזים חמיםחדשות

חברת החשמל מתריעה מפני מסרוני עוקץ: קיבלתם מסרון להסדרת תשלום? היזהרו, מדובר בהונאה

קיבלתם מסרון להסדיר את חשבון החשמל שלכם עם קישור לאתר לא מוכר? חברת החשמל מתריעה כי מדובר בהונאה

 

חברת החשמל מתריעה שוב כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות להסדיר את תשלום החשבון באמצעות קישור לתשלום בכרטיס אשראי.
כבר מעל לשנה וחצי מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

היום (שני), שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – המתחילות במילים ברוך הבא וכוללות קישור לתשלום באתר שאינו אתר של חברת החשמל ומתריעה על הוצאות נוספות של הפרדה ומשלוח.

חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות