ניוזים חמיםחדשותבת ים

צפו: ראש עיריית בת-ים ירד לעצור את העבודות של חברת נת״ע, שנעשו באישון לילה מבלי לקבל אישור או להתריע בפני התושבים

בזמן שחברת נת"ע לא מתחשבת בתושבים בבת-ים וביצעה עבודות באמצע הלילה, מבלי להתריע בפני התושבים, ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט החליט לרדת לשטח ובאחת בלילה עצר את העבודות

ראש העיר צביקה ברוט ירד לעצור את העבודות של חברת נת״ע:

בלילה שבין שלישי לרביעי ירד ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, כדי לעצור את עבודות חברת נת"ע שהתבצעו בלילה והפריעו לתושבים. כך אמר ברוט: ״שוב הם הגזימו.
ירדתי בלילה ב-1 אחרי חצות לעצור את הפעילות של נת"ע ברחוב הרצל.
לא רק שהעבודות מחרישות האוזניים התבצעו (שוב) ללא אישור, אלא שאף אחד בנת"ע לא טרח להודיע לתושבי האזור על התאריכים שבהם יתבצעו העבודות, ולהיערך לכך מבעוד מועד. את העבודות של הרכבת הקלה צריך לסיים. אין ברירה.
לשמחתי הצלחנו להביא לצמצום משך העבודות ולתקן חלק מהנזק שנעשה פה בעבר.
"אבל אחרי שנים של התנהלות חסרת רגישות מול התושבים, ושל התעלמות מהם, נת״ע חייבת כעת לסיים את העבודות האלה במהירות ועם כמה שפחות רעש, נזק והפרעה לחיי הבת-ימים. אם הבת-ימים יקבלו הפתעות כאלה באמצע הלילה, גם הנהלת נת"ע לא תישן בשקט".

 

צילום: עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות