ניוזים חמיםבריאות

עצמאות בבריאות: "חשוב שכל אחד ייקח על עצמו את האחריות לבצע בדיקות שבשגרה, רפואה מונעת היא הרפואה הכי טובה." ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בשירותי בריאות כללית

בשלוש השנים בהן מנהל ארז לוי את מחוז מרכז של הכללית, הושקו תוכניות שונות בהן פריסה של עשרות מרפאות חדשות, שיפוץ עשרות מרפאות קיימות, פתיחת מוקד דגל לרפואה דחופה, הקמת מרפאות ערב ועוד. כל זאת לצד ניהול מגפת הקורונה

מחוז מרכז כללית, אחד מבין 9 המחוזות בכללית, חולש על ערים מרכזיות בניהן ראשון לציון, אשדוד, מודיעין, מודיעין עילית, שהם, רמלה, לוד, רחובות נס ציונה, יישובי גדרות ועוד. המחוז מעניק שירותי רפואה לכ- 620,000 מבוטחים. מדובר במחוז השלישי בגודלו בכללית – הקופה הגדולה בישראל האחראית על בריאותם של 52% מאזרחי מדינת ישראל.
ארז לוי בן ה -44 מנהל את מחוז מרכז ב 3 שנים האחרונות, שבמהלכם הושקה תוכנית פיתוח חסרת תקדים לפריסה של עשרות מרפאות חדשות וכן תוכנית לשיפוץ עשרות מרפאות קיימות, פתיחת מוקד דגל לרפואה דחופה המתקדם בכללית, הקמת מרפאות ערב (NIGHT CLINIC) אשר מספקות שירות רפואה עד לשעה 22:00 בלילה ועוד רבות. כל זאת יש לציין לצד ניהול מגפת הקורונה.

מחוז מרכז קיבל בשנת 2021, בשיא תקופת הקורונה, את פרס המחוז המצטיין של כללית על היותו מוביל בשירות ובאיכות רפואית. כהוקרה הוקם 'כפר מצוינות' למשך שבועיים בהם עובדי המחוז קיבלו הוקרה מיוחדת על פועלם בשגרה וכן בתקופת הקורנה. בתקופת הקורונה מחוז מרכז הקים את ניידת הבדיקות הראשונה בישראל וכן את סניפי הדרייב אין הראשונים מבין קופות החולים בשת"פ עם רשת מקדולנדס.
למחוז תוכניות רבות גם לשנת 2022, בהם פתיחת מוקד מתקדם לרפואה דחופה בעיר מרכזית נוספת במחוז, מרכז חדשנות, פתיחה של מרפאות למניעת השמנה, רפואת להט"ב ועוד.
ארז לוי יליד קרית אונו, מתגורר בגני תקווה, נשוי לסוזי ואב ל 3 (עידן, אלה והראל), בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל במרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) ולפני כן כיהן כחבר הנהלה בחטיבת הקהילה בהנהלה הראשית של כללית וניהל את מחלקת מבוטחים ואת המחלקה לארגון ושיטות בקהילה, במסגרת זו יזם מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) ראשונה בכללית שנקראת 'עידן' (הקרויה על שמו של בנו הבכור), מערכת שבין היתר אפשרה לפתח על בסיסה את שירותי האון ליין המתקדמים של כללית.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות