ניוזים חמיםתרבות

סמדר ברנר לוהקה לתפקיד מרכזי ב'מנאייכ', שלמה סדן מצטלם לסדרה חדשה, רויטל עמית משתתפת ב'צומת מילר' ובסדרות נוספות וצ'ינו הגדול מככב ב'תמונות יפואיות' שחוזרת. גדי בר לביא, סוכן ומייצג שחקנים וטאלנטים: "אני מאמין ביכולתו של השחקן לכבוש כל פסגה בזכות כישרון, רצון, מקצועיות, ייחודיות, סבלנות וניהול נכון"

מקבץ תרבות: הסוכנות של גדי בר לביא מציגה שחקנים ותיקים שמצטלמים לסדרות חדשות ותגליות צעירות שעוד תשמעו עליהם הרבה

שלמה סדן  – רמת אביב ג  – חזר אחרי תקופה ארוכה וכבר הצטלם לסדרה חדשה עבודה מהבית במסגרת סיפורים לשעת לילה מאוחרת של מיקי בהגן ומועמד לעוד 2 סדרות חדשות.

רויטל עמית, סוזי מילר – האחים והאחיות ויאיר קויה רובין  – חסמב"ה מככבים בימים אלו בעונה החדשה של צומת מילר. סוזי מילר גם סיימה להצטלם לאחד התפקידים המרכזיים בעונה השנייה של הסדרה סקיי.

סמדר ברנר  – יפצוק מהסרט הלהקה סיימה צילומים לאחד התפקידים המרכזיים בעונה השנייה של הסדרה מנאייכ.

צ'ינו אלמזרייק, כוכב הריאליטי הראשון בישראל, סיים צילומים לאחד התפקידים הראשיים לסדרה המחודשת 'תמונות יפואיות'.

אפי בן ישראל וציפי מור סיימו להצטלם בתפקידים מרכזיים לסדרה חדשה בשם חאנשי. אפי בן ישראל גם סיימה להצטלם יחד עם הזמרת רוחמה רז לסדרה בבימויו של גורי אלפי 'מי שמע על חווה ונאוה'. בנוסף, אפי מצטלמת בימים אלו לקמפיין זהירות בדרכים והנחתה לאחרונה קונצרט נוסטלגיה.

הילית זלצרמן וסרברוט מככבת בכל הארץ בקמפיין לעמינח.

מורן לוי, זמרת מופע סן רמו ומופיעה בלי סוף בהרכבים שונים, מופיעה עכשיו גם באחד התפקידים המרכזיים בסדרה 'בת השוטר'.

עמיד סלייח וזיו עוז ארי- 2 תגליות חדשות, סיימו להצטלם בארץ לעונה החדשה של 'פאודה'  – כשההפקה המשיכה לצלם בבודפשט. זיו עוז ארי הצטלם גם לסדרות 'שישו ושמחו' 'זוהר' 'לא הספקתי' 'מתנות קטנות' 'קופה ראשית' ולכמה וכמה פרסומות.

שלמה סדן. צלם – שבי קדם . מאפרת – ולריה יריחימוביץ
ציפי מור. אלבום פרטי
צ'ינו. אלבום פרטי
הילית זלצרמן וסרברוט לעמינח
סמדר ברנר. אלבום פרטי
מורן לוי. אלבום פרטי
זיו עוז ארי. אלבום פרטי
אפי בן ישראל וחנה לסלאו. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות