ניוזים חמיםחדשות

הטמין מטען חבלה ברכב ברמלה ונתפס בזכות דוח על אי חבישת קסדה בזמן שרכב מהמקום על קורקינט

היחידה המרכזית של משטרת ישראל פענחה תיק הנחת מטען ברמלה, הודות לדו"ח שקיבל החשוד – שאדי ג'ארושי, סמוך למקום האירוע, בגין אי חבישת קסדה בקורקינט

 

חוקרי ימ"ר מרכז פתחו בתאריך 16.3.22 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר שריפת רכב בחניון ברחוב הרצל ברמלה, כאשר על פי החשד ובתום בדיקה מקצועית של חבלן המשטרה, מקורה בפיצוץ מטען שהונח תחת רכב.

בתוך כך, חוקרי הימ"ר החלו באיסוף ממצאים בזירה, בדגש על אמצעי תיעוד, שהביאו לחשיפת חשוד בהנחת המטען, לאחר שבבדיקה עלה כי אותו חשוד קיבל סמוך למועד ומקום הנחת המטען, דו"ח משוטר קרוב לשעה 03:20 לפנות בוקר, בגין אי רכיסת קסדה בהיותו נוהג בקורקינט.

כאמור, המשטרה עצרה את החשוד – תושב רמלה בן 29 (שאדי ג'ארושי) בחשד להנחת המטען תחת רכב של תושב העיר כבן 30 כשהרקע לא נקבע.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עפ"י צורכי החקירה והיום בהתאם לממצאיה, הוגשה נגדו הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

מדובר בחקירה ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה ותופעות אלימות, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות