ניוזים חמיםחדשות

תאונת עבודה קטלנית ברמלה: פועל בן 30 נהרג כשנפל לפיר מעלית מגובה 18 קומות ברחוב התעשה בעיר

שוב תאונת עבודה קטלנית באתר בנייה, הפעם ברחוב התשעה ברמלה: פועל כבן 30 נהרג במקום כשנפל עם עוד פועל לפיר מעלית מגובה 18 קומות. הפועל השני נפצע קל כשנתפס בקומה 16

בשעה 11:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 פועלים שנפלו מגובה באתר בניה ברחוב התשעה ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 30 ומעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 30 במצב קל שיפונה בדקות הקרובות לבית החולים.

שני פועלים נפלו לפיר מעלית של הבניין, כשפועל אחד נתפס בקומה ה-16, מפונה במצב קל. הפועל השני נפל 18 קומות ומותו נקבע במקום.

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א נתנאל איתן, סיפר: "כשהגענו לאתר הבניה הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב לתוך פיר מעלית. ביצענו בו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. פועל נוסף שנפצע באורח קל, טופל במקום ולאחר מכן פונה לבית החולים."

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות