ניוזים חמיםחינוך

רוצים לעבוד בסטרטאפ, להקים חד קרן? האירוע הזה בשבילכם

מאחורי כל הנפקה במיליארדים עומד צוות חזק: ב 3.3 בשעה 18:00 מועדון או"פטק של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, מפיק אירוע המתאים לכל הסטודנטים והבוגרים של הפתוחה ואורחים שרוצים להשתלב בתעשיית ההייטק

מועדון או”פ-טק פותח סמסטר עם ליין הפעילויות “Op-Tech Meetup”,שיסלול את הדרך לעולם היזמות וההייטק במהלך התואר ואחריו. הפעם יתקיים דיון על אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל סטארטאפ וחברת הייטק – הצוות. רועי גולן, מקים ושותף בקואופרטיב התוכנה “SOFI” שעושה דברים קצת אחרת, ינחה את הערב ויפתח את כל הסודות שגרמו לצוות שלו לעבוד במודל מעורר קנאה של ניהול שטוח.

הפעילות מתאימה ל-כ-ל מי שרוצה להשתלב בתעשיית ההייטק בכל תחום, החל ממקצועות הליבה של ההייטק כמו תכנות, עיצוב וניהול, אבל גם במקצועות משלימים כמו פסיכולוגיה, ייעוץ ועוד. תעשיית ההייטק מתרחבת לתחומים חדשים, והיא זקוקה יותר מתמיד להתמחויות מכל דיסציפלינה אפשרית.

מה בלו"ז

חלק א'

הרצאה מרתקת של גולן על סיפור ההצלחה יוצא הדופן של קואופרטיב התוכנה שלו, שהצליח להפוך ניהול שטוח לדבר שעובד לא רק בשביל העסק אלא גם בשביל העובדים/ות.

לפרטים נוספים

חלק ב'

השלב המעשי בו נתנסה בפרקטיקה של גיבוש והשתתפות בצוות: סדנת ניהול מוצר בפוקוס על המיזם שלכם/ן!

לפרטים נוספים

על המרצה

רועי גולן הוא מקים שותף בקואופרטיב התוכנה SOFI – בית תוכנה שיתופי חברתי-סביבתי בן 4 שנים, 16 שותפים/ות וכ-200 פרויקטים טכנולוגיים. נשוי + 1 ומתגורר בשכונת עין כרם בירושלים, שם הוא מנהל בשותפות את הקואופרטיב השומר על מחזור עסקאות שנתי של 750,000 שקל. המוטו שלו לחיים: “ואהבת לרעך כמוך – בכל תחום אפשרי”.

מתי, איפה וכמה?

יום ה’ ה-3.3.22 בין השעות 18:00 – 21:00

קמפוס רמת אביב (קלאוזנר 16, ת”א)

מחיר למשלמי/ות דמי רווחה או דמי חבר: 10 ש”ח בלבד!

מחיר רגיל: 40 ש”ח

ניתן להירשם לפעילות כסטודנט/ית, בוגר/ת או אורח/ת.

לפרטים נוספים וכרטיסים

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות