ניוזים חמיםחדשותחינוך

הוארך מעצרן של מנהלת מעון פרטי בפ"ת ובתה בחשד להתעללות במספר מקרים רב בפעוטות שהיו במעון

המשטרה עצרה אתמול מנהלת מעון פרטי בפתח תקווה ובתה הגננת, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע, כאשר הבוקר בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, קבע בית המשפט את הארכת מעצרן עד תאריך 13.2.22

 

שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו לפני כשבוע בחקירה מואצת ורגישה, עם קבלת תלונה מקוונת מהורי פעוטה כבת שנתיים בדבר חשד לפגיעה בה במסגרת מעון פרטי .

בתוך כך, המשטרה גבתה עדויות מהורים רבים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

כאמור, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, קבע בית המשפט את המשך מעצרן עד לתאריך 13.2.22.

החקירה נמשכת, במהלכה תוסיף המשטרה לבחון את כלל חומרי התיעוד, לצד זימון הורי הפעוטות היום לעדכון בדבר ממצאי החקירה ברגישות המתבקשת, תוך ליווי מקצועי על ידי עובדת סוציאלית מיוחדת המשרתת בתחנת המשטרה בפתח תקוה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות