ניוזים חמיםחדשות

3 בני נוער מפ"ת ניהלו בעיר רשת סחר בסמים שמכרה לבני נוער. פשיטה על בתיהם חשפה כמויות סמים וכסף גדולים

המשטרה חשפה אתמול בתום חקירה סמויה בפתח תקוה, רשת סחר והפצת סמים בקרב בני נוער ועצרה 3 נערים תושבי העיר בחשד להפעלתה

המשטרה חשפה אתמול בתום חקירה סמויה בפתח תקוה, רשת סחר והפצת סמים בקרב בני נוער ועצרה 3 תושבי העיר בחשד להפעלתה

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים למען שלום הציבור, בדגש על מכירת סמים וחומרים מסוכנים לבני נוער, ערכו אתמול בלשי תחנת פ"ת, בשת"פ מחלק הנוער, פעילות יזומה וממוקדת נגד תופעת הסחר בסמים מסוכנים, בדגש על מניעת הפצתם בקרב בני נוער.

במהלך הפעילות הסמויה, הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של 3 חשודים מרכזיים, תושבי פתח תקוה כבני 18 ו- 16 ואת שיטת הפעולה בה עפ"י החשד סחרו בסמים בקרב בגירים ובני נוער.

בתוך כך, עם מעבר החקירה אמש לשלב הגלוי, בלשי תחנת פתח תקוה ומחלק הנוער עכבו לחקירה 12 חשודים בחשד למעורבות בפרשיה ורכישת סמים ובהמשך, בהתאם לצווי חיפוש, נכנסו אתמול הבלשים לבתיהם של שלושת החשודים המרכזיים ותפסו ברשותם חומרים החשודים כסמים מסוכנים, בהם : דוסה, שמן חשיש, קנאביס וכן כסף מזומן בסך אלפי ש"ח החשוד כפדיון הסחר בסמים.

כלל החומרים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, לצד תפיסת 2 קטנועים אשר שימשו עפ"י החשד להפצת הסמים ברחבי העיר.

בהתאם לצורכי החקירה, האריך אמש בית המשפט השלום בפ"ת את מעצרם של החשודים עד לתאריך 10.02.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות