ניוזים חמיםתרבות

סטודנטים מוצאים אהבה: ערב ספיד דייט רומנטי לסטודנטים של לוינסקי והפתוחה לכבוד הולנטיין

מועדון ההיכרויות אגודייט של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בשיתוף מכללת לוינסקי מתרגשים לעשות אירוע ספיד דייט ולעזור לך לפתוח את 2022 עם זוגיות חדשה

שיטת הספיד דייט הגיעה אלינו מארה”ב בתחילת שנות ה-2000, ומאז היא הפכה לשיטה המובילה להיכרות אותנטית שלא מבזבזת זמן, והכי חשוב – מתקיימת באווירה כיפית, דינמית ומשוחררת מהכבדות של דייט רגיל. בספיד דייט, מספר שווה של נשים וגברים נפגשים באותו מקום, ואחרי הרצאה קצרה על אופי התהליך, הנשים מתיישבות בשולחנות זוגיים. בהישמע צלצול פעמון, כל גבר מתיישב מול אחת הנשים לשיחת היכרות קצרה וקולעת של שש דקות. הפעמון מצלצל שוב, וכל גבר קם ממקומו ועובר לשולחן אחר, עד שכל זוג פוטנציאלי זכה לבחון את ההתאמה שלו. בתום כל מפגש, כל אישה וגבר מסמנים בטופס אם ברצונם להמשיך להכיר את הצד השני. אם יש “מאץ'”, צוות ההנחייה של האירוע דואג ליידע את המאושרות והמאושרים.

מתי, איפה ואיך?

לכבוד חג ה-ולנטיין, האירוע יתקיים ב-21.2.2022 בשעה 19:15, בפאב שווה ברמת החייל בת”א שמיקומו יימסר למשתתפים והמשתתפות.

מה מחכה שם?

לא פחות מ 14-20 דייטים

נשים וגברים בגילאי 24-37

שני דרינקים חינם וכיבוד חופשי

הרצאה מקדימה

עדכון בהמשך במידה ונמצאה התאמה מהפעילות.

ג'אקי רשטר, ראש מחלקת תרבות ספורט ומתנדבים של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה: "מועדון אגודייט הוא מועדון חשוב למחלקת התרבות. בתקופה כמו זו שעברנו ואנחנו עדיין עוברים עם הסגרים בלתי נגמרים, היה לי חשוב כראש מחלקת תרבות להחזיר את ההיכרות הפרונטלית לחיי הסטודנטיות והסטודנטים שלנו ומי יודע, אולי נצליח לחבר זוגות שיצמחו מהפעילויות שלנו."

צילום: פיקסביי PIXABAYצילום: פיקסביי PIXABAY

עם הטובה ביותר: מועדון אגודייט מארח לאירוע הספיד דייט השלישי שלו את איריס סלומון, מנהלת חברת “ספיד דייט” שהביאה לראשונה את שיטת הספיד דייט לישראל בשנת 2000. איריס היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה, מאמנת ומייעצת במציאת ושימור זוגיות ובעלת קליניקה פרטית. היא ארגנה מפגשי ספיד דייט ענקיים עם המכבייה, עיריית ת”א וטיים אאוט, מפגשי ספיד דייט מזדמנים לקהל הרחב ואירועים בשת”פ עם חברת כלל, התעשייה האווירית, מגדל, סלקום ועוד.

עלות: ההשתתפות היא 50 ש”ח בלבד לסטודנט/ית משלם/ת דמי רווחה או בוגר/ת משלם/ת דמי חבר, ו-100 ש”ח למי שלא שילמו דמי רווחה או דמי חבר.

לצורך הרשמה, יש למלא טופס באתר “ספיד דייט” עם מספר פרטים שיעזרו לצוות לבנות את ההרכב המושלם לערב. במידה והצוות ימצא התאמה, תתבקשו לשלם את דמי הכניסה לפעילות, ו… נתראה בחתונה. למילוי הטופס, יש להיכנס ללוח האירועים של אתר ספיד דייט ולבחור באירוע “מפגש חגיגי במיוחד לולנטיין לאוניברסיטה הפתוחה ומכללת לוינסקי בפאב ברמת החייל בת”א”.

שימו לב:

*הפעילות מיועדת לנשים בגילאי 24-35 וגברים בגילאי 27-37.

*ההשתתפות בפעילות מותנית בהצגת תו ירוק או בדיקה שלילית בתוקף.

 

צילום: פיקסביי PIXABAYצילום: פיקסביי PIXABAY
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות