ניוזים חמיםחדשות

תושב הרצליה ותושב רמלה נעצרו בחשד לתקיפת מאמן הפועל ראשל"צ ביום שישי, בתום המשחק מול אשדוד

המשטרה עצרה הבוקר תושב רמלה ותושב הרצליה, בחשד לתקיפת מאמן קבוצת הפועל ראשון לציון בכדורגל, איסמעיל עאמר, ביום שישי האחרון בתום המשחק מול הפועל אדומים אשדוד

מאמן הפועל ראשון לציון, איסמעיל עאמר, טען כי הותקף באלימות על ידע אנשי הפועל אדומים אשדוד, בסיום המשחק בין הקבוצות ביום שישי האחרון בראשון לציון, שהסתיים ב-1:1.

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה ביום שישי, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת מאמן קבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון, בתום משחק שהתנהל במגרש בעיר.

בתוך כך, חוקרי המשטרה גבו עדויות ואספו ממצאים שונים, שהביאו למעצר 2 חשודים במעורבות בתקיפה – תושב רמלה ותושב הרצליה, בשנות ה – 30 לחייהם.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביאם מחר לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל רואה בחומרה גילויי אלימות במגרשים ותפעיל את מגוון האמצעים והכלים הטכנולוגים העומדים לרשותה, כנגד מי שיסכן את שלום הציבור, תוך ניסיון להפוך אירוע תרבות לזירת קרב ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמם".

 

צילום מסך ערוץ 5

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות