ניוזים חמיםחדשות

מזעזע: בן 19 מחולון רצח באכזריות גבר בן 61 שהכיר ברשת וצילם את גופתו לאחר הרצח

כתב אישום כנגד צעיר בן 19 מחולון בגין רצח בנסיבות מחמירות תוך התעללות בגבר בן 61, אותו הכיר ברשת. זאת לאחר שגנב ממנו, וצילם את גופתו לאחר שרצח אותו באכזריות

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד צעיר בן 19 מחולון בגין רצח בנסיבות מחמירות תוך התעללות בגבר בן 61, גניבה ועוד.

על פי כתב האישום, השניים הכירו באמצעות מערכת היכרויות באינטרנט, והנאשם עבר להתגורר בדירת המנוח. המנוח גילה כי הנאשם גנב מכספו וביקש ממנו לעזוב. הצעיר חזר ללון בדירתו ללילה אחד, ולפני שהגיע שוב לדירת הקורבן, גלש באתרי אינטנרט העוסקים בדרכי המתה. הוא שב לדירת הקורבן, דקר, הכה וחנק את המנוח עד שמת: "מה שכולם עשו לי אני אוציא עליך", אמר לו.

עם סיום הרצח התקלח הנאשם בדירה, צילם סרטוני וידאו של גופת המנוח וגנב את כרטיס האשראי שלו. הוא נמלט מהזירה והעלים ראיות. הפרקליטות ציינה כי: "המשיב לא בחל מלטפול עלילת שווא כלפי המנוח, בניסיון להפחית מחומרת מעשיו, בכך שטען, כי הרצח בוצע לאחר שהמנוח ניסה לאנוס אותו. בכך גרם גם לפגיעה אנושה בכבוד המת".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות