ניוזים חמיםחדשות

גרם לתאונה קשה, נמלט ונתפס. הלילה ברח מ"אסף הרופא", לאחר ששופט הורה לא לאזוק אותו למיטה בשל בקשת סניגורו

המשטרה בודקת נסיבות בריחתו של עצור לפנות בוקר מ"אסף הרופא" לאחר שעל פי החלטת שופט הלילה, הוסר האיזוק לבקשת סנגורו. כל זאת לאחר שניסה להמלט מהמשטרה, לאחר שגרם לתאונה קשה

 

שוטרי תחנת רמלה עצרו בסוף השבוע תושב העיר, בחשד לסיכון אדם בנתיב תעבורה, לאחר שעפ"י החשד גרם לתאונת דרכים קשה עם מספר רב של מעורבים, תוך ניסיון בריחה מהשוטרים, כאשר בדיון בבית המשפט, קבע השופט את הארכת מעצרו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

כאמור, בעתירה שהגיש בא כוחו של העצור הלילה לבית המשפט, בטענה שמצבו הרפואי אינו מאפשר לכאורה את כבילתו באזיקים למיטה, קבע השופט, *להסיר את הכבילה של העצור* , על אף התנגדותה המנומקת של המשטרה ונוכח נסיבות האירוע בו גרם לתאונה בעת ניסיון הימלטות מהמשטרה.

בתוך כך, העצור ניצל את יכולת התנועה החופשית ללא אזיקים ונמלט מהמרכז הרפואי, כאשר שוטר שנכח סמוך לחדרו, הקפיץ כוחות נוספים המבצעים בשעה זו סריקות במבנה ומחוצה לו.

מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון הורה למנות קבו"ד, לבחינת נסיבות האירוע, על כל היבטיו.

החיפושים מתמקדים כעת במישור המבצעי, בדגש על סריקות נרחבות לצד פעילות אופרטיבית עניפה בתחום הטכנולוגי והחקירתי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות