ניוזים חמיםחדשות

הותר לפרסום: תושב יפו ריגל עבור חמאס אחרי מתקנים צבאיים, תוך שהוא מתחזה לשליח רשת מזון. הוא נעצר ע"י השב"כ

הותר לפרסום: המשטרה והשב"כ עצרו לחקירה תושב יפו בחשד לעבירות ביטחוניות של ריגול אחר מתקנים צבאיים רגישים בשליחות ארגון הטרור חמאס, תוך התחזות לשליח אוכל, והבוקר בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הוגש נגדו כתב אישום

 

ניתן לפרסם כעת, בתום חקירה ביטחונית ועם הסרת צו אסור הפרסום, כי צוות חקירה מיוחד של השב"כ והיחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרת ישראל, ניהלו במהלך השבועות האחרונים חקירה מואצת, בחשד למעורבות תושב יפו בשנות ה – 30 לחייו בעבירות ריגול, לאחר שעל פי החשד גויס על ידי תשתית ריגול של ארגון החמאס ברצועת עזה, בעת ביקורו במקום.

כאמור, בפעילות חקירתית ומודיעינית משותפת, עצרו חוקרי ימ"ר מרכז והשב"כ בתאריך 29.11.21 את החשוד – חסין ביארי בן 30 מיפו לחקירה, בחשד כי גוייס והופעל ע"י ארגון הטרור חמאס בעזה לאיסוף מידע מודיעיני, לרבות תיעוד מיקום של מתקנים צבאיים ופעילויות סוללות כיפת ברזל ברחבי הארץ, תוך שהוא רוכב על אופניים חשמליים ונחזה להיות עובד של חברת שליחויות מזון.

עוד עלה בחקירה, כי תשתית הריגול ניצלה על פי החשד את יכולתו של החשוד לנוע באופן חופשי בין ישראל לבין רצועת עזה, תוך מימוש בפועל של משימות איסוף סביב בסיסים צבאיים, חיילי צה"ל ומערכות כיפת ברזל ברחבי הארץ ואף התבקש החשוד להסית את האוכלוסייה הערבית בישראל כנגד המדינה, להשיג אמצעי לחימה ולבצע פיגוע בשטח ישראל.

היום בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום כנגד חסין ביארי, לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים, בגין מעורבות בעבירות ביטחוניות חמורות.

שב"כ ומשטרה ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול טרור למען בטחון המדינה ותושביה, תוך חשיפה ומניעת עבירות טרור ומיצוי מלוא חומרת הדין עם כל אלה הלוקחים חלק בפעילות חבלנית עוינת.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות