ניוזים חמיםחדשות

צפו: בזמן שהורי ביה"ס קורצ'אק בר"ג בבית המשפט להוצאת צו מניעה להצבת לוחות סולריים, ראש העיר הורה להתחלת העבודות, תוך סיכון בטיחות התלמידים בזמן הלימודים

בזמן שהורי בית הספר קורצ'אק ברמת גן נמצאים היום בבית המשפט להוצאת צו למניעת הצבת לוחות סולריים על גג המוסד, ראש העיר כרמל שאמה מורה על הצבת הלוחות, כשמנוף כבד פועל מעל ראשי התלמידים, תוך סיכון בטיחותם. ההורים מתכננים השבתת בית הספר: "נוכיח לראש העיר שהוא לא יכול לצפצף עלינו"

האם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מזלזל בבטיחות ילדים וזאת בכדי "להוכיח" להורי תלמידי בית הספר קורצ'אק שהוא לא ממש מתחשב בדעתם?

כבר לפני כמה שבועות הורי בית הספר קורצ'אק ברמת גן פתחו במאבק נגד הצבת לוחות סולריים על גג בית הספר, כשלטענתם המבנה ישן והצבתם לא בטיחותית וכן מטעמי חשש לקרינה.

בעיריית רמת גן התעקשו להציב את הלוחות. ההורים לא ויתרו ובשעה זו מתקיים דיון בבית המשפט בעתירה של ההורים להוצאת צו מניעה והפסקת עבודות בעניין התקנת הלוחות הסולריים.

"כרמל שאמה החליט שהוא מראה לנו שוב, שהוא מצפצף עלינו", אומרת אחת מהאמהות המובילות את המאבק. "בזמן שאנחנו בבית המשפט, הוא הורה דווקא היום להתחיח בהצבת הלוחות. כל זאת הוא עושה תוך סכנת חיים לילדינו. מנוף עם לוחות עובד מעל ראש ילדינו, בזמן הלימודים. אנחנו לא נשתוק, אנחנו הולכים להשבית את הלימודים עד שראש העיר יתחיל לכבד את חיי ילדינו".

ליעד אילני, מ"מ ראש העיר לשעבר: "ברוכים הבאים לעולמו של כרמל שאמה. אני מכיר אותו כ"כ טוב ומקרוב. בשפתו הוא קורא לזה 'על הראש'.
'על הראש' של בית המשפט, 'על הראש' של ההורים. היו כאלו שהרימו גבה כשהתפטרתי ועזבתי את הקואליציה של האיש שחושב שרמת-גן היא סולטנות בראשותו. בסוף זה נוגע או ייגע בכולם. לצערנו".

מכיריית רמת גן לא נמסרה תגובה. אם וכאשר תמסר, נביא אותה במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות