ניוזים חמיםחדשות

תושב בת-ים כבן 40 נעצר לאחר שהצליח לשכפל עשרות כרטיסי אשראי של אזרחים תמימים ולערוך עימם מסע קניות בעשרות אלפי שקלים

עשרות אזרחים בכל הארץ התלוננו בחברות האשראי כי חוייבו על דברים שכלל לא רכשו. כשהמשטרה החלה לבדוק, התברר שתושב בת-ים בן 40 הצליח לשכפל כרטיסי אשראי ולרכוש בהם בסכום של עשרות אלפי שקלים

יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז תל אביב ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת דיווח מחברת האשראי בדבר עשרות תלונות שהתקבלו לאחרונה בחברה, בחשד כי בוצעו עסקאות בכרטיסי החיוב של לקוחות מכל רחבי הארץ, במקומות ומועדים שאינם תואמים את סדר יומם.
בתוך כך, יחידת ההונאה אספה ממצאים שונים ומעקב עד לחשיפת זהות החשוד- תושב בת ים כבן 40 ומעצרו לחקירה, לצד חיפוש בביתו ותפיסת אמצעים שונים, שעל פי החשד שימשו אותו לביצוע העבירות, ובכלל זה "קורא שפתיים" של כרטיסי אשראי, מחשבים ניידים, מספר טלפונים, מסמכי חברות אשראי ועוד.

על פי החשד, מדובר בשכפול עשרות כרטיסי אשראי וביצוע עסקאות בהיקף של עשרות אלפי ש"ח, בהן רכש סיגריות ומוצרי חשמל בחנויות נוחות באזור גוש דן.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות