ניוזים חמיםחדשות

שוב זלזול של עיריית ר"ג וראש העיר בתושבים? תושבי שכונת יד לבנים התעוררו בליל ראשון מבוהלים לקול יריות ונפץ. מתברר: ראש העיר אישר לצה"ל לקיים אימון במבנה בלב השכונה, מבלי לטרוח לידע את התושבים

תושבי שכונת יד לבנים ברמת גן גילו ביום ראשון בלילה שהעירייה והעומד בראשה, לא ממש סופרים אותם. ראש העיר אישר לצה"ל לערוך אימון לילי עם קולות ירי, שהקפיצו את תושבי המקום בבהלה, מבלי שבכלל טרח לידע אותם. וכשהתלוננו, הוא נקט בשיטת סתימת הפיות שכבר נקט בה בעבר, וזה לא הכל

 

האם עיריית רמת גן מתחשבת בתושבים? האם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ממשיך לסתום פיות לתושבים שמעיזים למחות על התנהלות לא תקינה של העירייה ולא מתחשב בתושבים של עירו? להלן הפתרון לשתי השאלות במקרה חריג ביותר שנרשם בליל יום ראשון השבוע, ברחוב חצור בשכונת יד לבנים ברמת גן.

את מה שקרה מספר אחד מדיירי הרחוב, נתנאל שאמה: "ביום ראשון בלילה הפכו את הרחוב שלי ברמת גן לבסיס אימון בשטח בנוי. בלי להודיע מראש לתושבים, בלי לעדכן, בלי לבדוק.

"אתמול נשבר השיא קמנו בבהלה בסביבות 23:00 בלילה לקול של רעשים חזקים ופיצוצים ונביחות כלבים. חשבנו שמדובר בקרב כנופיות, זה היה חריג! מסתבר, שעשו שימוש במבנה שרק לפני שבוע פינו וגידרו (ניחשתם נכון, לטובת פינוי בינוי מספר 5 ברחוב) לטובת אימון צבאי!
מוקד העירייה בתגובה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית: 'אף גורם של העירייה אינו מעורב בכך. זה באישור המשטרה והצבא יחדיו. העירייה אינה יכולה להתערב'.
בבוקר למחרת (אתמול יום שני) ראש העיר הגיב (לא לפני שהסיר מהקבוצה מישהו שכתב לדבריו לשון הרע: 'ראש העיר בפועל כרגע הוא אדם, הוא לא גר ברחוב X, הוא גר בוילה בשיכון ותיקים'). ותגובתו: "ביקשו מאיתנו אישור לאפשר ליחידות מיוחדות של צה"ל לעשות שימוש במבנה רגע לפני הריסתו אך לא דובר על משהו שאמור להפריע לשכונה".

לא, זו לא בדיחה, זה ציטוט של ראש עיריית רמת גן שקיבל החלטה להסב מבנה נטוש במרכז הרחוב לבסיס באמצע הלילה, לא חשב שיעשו משהו שיפריע לשכונה ולא טרח לעדכן את התושבים (או אפילו את המוקד מסתבר), כי כנראה שרעשים ופיצוצים ברחוב מאוכלס לאחר שעות המותרות בחוק, זה משהו שבקלות מאפשרים ברמת גן.

לסיום התענוג הזה, כאשר הגבנו בקבוצת הוואטסאפ השכונתית ושאלנו שאלות ענייניות – ראש העיר צירף את היזם וכאשר התגובות שלנו לא נראו לראש העיר, הפציר ביזם שחור על גבי לבן לעיני 207 חברי הקבוצה: 'מכל מי שמתלהם אתה רשאי להתעלם'. לי נמאס מבריונות וצפצוף על התושבים בחסות עיריית רמת גן".

כאמור, כפי שניתן לראות, בפנייה למוקד העירוני של התושבים הנדהמים, בתחילה במוקד כלל לא היו מודעים לכך שראש העיר כרמל שאמה אישר שבלב העיר ואזור מגורים, יחידות מובחרטת של צה"ל יקיימו במבנה במקום אימונים עם קולות נפץ בלילה, מבלי שיטרח לידע מראש את התושבים שקמו משנתם מבוהלים ונסערים.

גם כשניסו לברר את פשר העניין בווטסאם השכונתי, ראש העיר שאמה התייחס בזלזול ואף האשים אותם בהיותם: "אנטי צה"ל".

אחד התושבים ענה לו נדהם: " אתה רציני? אנחנו וילדינו שירתנו בצבא ואתה חושב שאתה מכבד ואוהב את הצבא יותר?".

שאמה בתחילה טען כי לא היו קולות נפץ ואחרי שרבים מהדיירים טענו כי הוא משקר, בסוף הודיע שיבדוק, לא לפני שצירף את הקבלן בעל הבניין בו התבצע התרגיל, כדי לענות לדיירים ואז הפציר בו להתעלם מהתושבים שמתלהמים לטעמו של שאמה.

וכך, שוב ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, סותם פיות לתושבים שמעזים למתוח עליו ביקורת ומוציא אותם מקבוצות הווטסאפ השכונתיות ובעיקר מזלזל בתושבי עירו, כשתרגיל צהלי נערך בלילה בלב שכונת מגורים, ואף אחד לא טורח להתריע או לידע מראש את התושבים שהתעוררו מבוהלים.

פנינו לתגובת עיריית רמת גן, שבחרה כהרגלה שלא לטרוח ולהגיב.

 

צילומים: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות