ניוזים חמיםחינוךבת ים

26 שנה לרצח רבין: בת-ים ציינה את יום הזיכרון בטקסים ובפעילויות שונות

בבתי הספר השונים בעיר מציינים את היום במהלך השבוע בדרכים שונות וחווייתיות, שמטרתן לגלות אחריות על דרך הביטוי שלנו ולנסח את עמדותינו באופן שיהיה מכבד וסובלני ושלא יפגע בזולת או יכלול גילויי אלימות או הסתה

מערכת החינוך בעיר בת ים ובכל מוסדות החינוך בישראל ציינו את יום הזיכרון ה-26 לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין. בבתי הספר השונים בעיר מציינים את היום במהלך השבוע בדרכים שונות וחווייתיות, שמטרתן לגלות אחריות על דרך הביטוי שלנו ולנסח את עמדותינו באופן שיהיה מכבד וסובלני ושלא יפגע בזולת או יכלול גילויי אלימות או הסתה. במהלך הפעילויות החינוכיות והטקסים הודגש הצורך באימוץ התנהלות אחראית, סובלנית ומכבדת הן במרחב הווירטואלי והן במרחב הפיזי.

לדוגמא, בבית הספר אורט רמת יוסף התחילו בהכנה לקראת יום הזיכרון ה- 26 לרצח יצחק רבין ז"ל שבוע לפני המועד. תלמידי שכבת י' כהכנה לאירוע זה וכהכנה לקראת פרוייקט "המעורבות החברתית" בחרו סוגיות נבחרות בחברה הישראלית הדורשות שינוי.  פעילות זו התרחבה לשאר השכבות והניבה סוגיות נוספות הטעונות שיפור בחברה הישראלית, שתהיינה הבסיס לנושאים בהם יעסקו בשיח ב"שולחנות העגולים".

בנוסף תלמידי יב' 5, כיתת המנהיגות בבית הספר, לקחו על עצמם לחקור את הנושאים לעומק  ובנו מערכים ופעילויות לדיונים שהתקיימו סביב השולחנות ביום הזיכרון ליצחק רבין.בתוך מגוון הנושאים הועלתה לדוגמה,  סוגיית האלימות נגד נשים. התלמידים המנחים  יהוו בהמשך השנה חלק מצוות ההיגוי של התוכניות לשבוע מניעת אלימות כנגד נשים.

בחינוך הלא-פורמלי גם ציינו את היום מועצת הנוער העירונית יזמה מעגלי שיח בנושא דמוקרטיה וסובלנות לציון רצח רבין בהשתתפות עשרות בני נוער מהחממ"ה, קצ"ב וממריאים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות