ניוזים חמיםחדשות

לובה קזקביץ', הגננת מר"ג הורשעה בהתעללות בארבעה פעוטות ובעוד 14 מקרי תקיפה של פעוטות: "השליטה טרור ופחד בקרב חסרי ישע"

לובה קזקביץ', בת ה-63, שניהלה פעוטון "הגן של לובה" ברמת גן, הורשעה בהית המשפט בעבירות של התעללות בארבעה פעוטות ו-14 סעיפי תקיפה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שלישי) את לובה קזקביץ', בת ה-63, שניהלה פעוטון "הגן של לובה" ברמת גן, בעבירות של התעללות בארבעה פעוטות ו-14 סעיפי תקיפה.

השופטת מעיין בן ארי, ציינה בפסק דינה: "אין ספק כי התנהלות המטפלת היו יחסי תלות ופגיעה בחסרי ישע. קזקביץ' השליטה אווירת פחד בגן. התנהגותה הייתה כרוכה בהשפלה, ביזוי והתעללות״.

לפי כתב האישום, קזקביץ' התעללה בעיקר בארבעה פעוטות ותקפה אחרים בעוד 14 מקרים. קזקביץ' הואשמה כי השליטה בגן אווירה של טרור באמצעות מכות, דחיפות, משיכות, הטחות ועוד. באחד המקרים שתוארו באישום, נטען כי משכה ילד והטיחה אותו לאחור כך שראשו נחבט ברצפה. במקרה אחר, דחפה ילד למזרן כך שגופו הוטח בו, וכיסתה את פניו בשמיכה.

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות