ניוזים חמיםחדשות

כנופיית גנבי רכבים נתפסה עם 3 רכבים גנובים מראשל"צ ורמת השרון. איזה סוג רכב הם גנבו בעיקר?

שוטרי תחנת ראש העין תפסו על חם גנבי 3 רכבים, מאזור ראשון לציון ורמת השרון. כל הרכבים היו מסוג אחד

במהלך משמרת לילה הצליח צוות סיור תחנת ראש העין לעצור שלושה שלושה גנבי רכב בשלושה אירועים שונים של גניבות רכבים מאזור ראשון לציון ורמת השרון.

באירוע הראשון זיהו השוטרים רכב מאזדה 3 כשהחלון משולש אחורי שבור. ברור מהיר העלה כי מדובר ברכב שנגנב מאזור ראשון לציון במהלך היום. צוות הסיור של תחנת ראש העין התמקם במחסום רנתיס והצליח לעצור את הרכב הגנוב ואת גנב הרכב תושב שטחים.
בעוד צוות השוטרים עסוק בהעברת העצור להמשך טיפול, זיהו רכב גנוב נוסף, מסוג מאזדה 3 כסופה ( נגנב מאזור ראשון לציון) שאף אצלו חלון משולש אחורי שבור. צוות הסיור הגיב במהירות והורה על סגירת המחסום וביצעו מעצר של החשוד אף הוא תושב שטחים.
עוד באותה משמרת של צוות הסיור התקבל דיווח על רכב מאזדה 6 כסוף שנגנב מרמת השרון. צוות הסיור הגיב במהירות וביצע מעצר על כביש 5 לאחר שהרכב הגנוב ניסה לברוח תוך שהוא מנגח רכב אחר, החשוד תושב שטחים נעצר.
שלושת החשודים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בראשון לציון ורמת השרון.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות