חדשותתל אביב - יפו

שמרו על הילדים שלכם: שני ילדים ננעלו ברכב וחולצו בשלום ע"י מתנדב ידידים

עמית סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי בעבודה בקרבת מקום. מיהרתי לכתובת ותוך זמן קצר פתחתי את הרכב וחילצתי בשלום את שני הילדים"

שני הילדים ננעלו ברכב בשגגה לעיני אמם ברחוב משה ברייל בתל אביב. עמית סיני, מתנדב סניף תל אביב, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ עמית את הילדים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

עמית סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי בעבודה בקרבת מקום. מיהרתי לכתובת ותוך זמן קצר פתחתי את הרכב וחילצתי בשלום את שני הילדים. בנוסף להתנדבותי בידידים, אני משמש ככונן לרפואת חירום. ווידאתי כי מבחינה הרפואית הילדים בריאים וחשים בטוב ומסרתי אותם לאם שהתרגשה והודתה לי מאוד על מהירות ההגעה והחילוץ".

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 מכל טלפון וללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות