ניוזים חמיםבריאות

הנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית הגיעה למרפאת פ"ת לומר תודה לעובדים, בדרך מקורית: עם אוטו גלידה ופינוקים בכל הטעמים

מסיימים שנה באווירה מתוקה וטעימה: הנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית הגיעה עם אוטו גלידה לחניון מרפאת רוטשילד בפתח תקוה וחילקה לעובדים המופתעים קרטיבים וטילונים, כאות הוקרה על פועלם

מסיימים שנה באווירה מתוקה וטעימה: הנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית הגיעה עם אוטו גלידה לחניון מרפאת רוטשילד בפתח תקוה וחילקה לעובדים המופתעים קרטיבים וטילונים, כאות הוקרה על פועלם

במשך כל שנת תשפ"א פעלו עובדי מחוז דן-פ"ת בכללית במסירות למען בריאותם של תושבי פתח תקוה והסביבה. צוותי הרפואה, הסיעוד, הרוקחות והמנהל תפעלו מתחמי בדקות קורונה ומוקדי חיסונים, איישו את החמ"לים שקלטו וויסתו את חולי הקורונה, ובמקביל המשיכו להעניק שירות מקצועי ובלתי מתפשר במרפאות האם, במרכזי הרפואה היועצת ובמרכזים הרפואיים לרבבות מטופלי כללית באזור. אתמול בבוקר (א', 5.9), רגע לפני כניסתה של השנה העברית החדשה, החליטה הנהלת המחוז להוקיר אותם על פועלם הרב במשך כל ימות השנה העברית היוצאת.

באזור השעה 10:00 בבוקר הפתיעה את העובדים משאית גלידה ממותגת שחנתה בחניון העובדים ההומה של מרפאת הענק של כללית ברחוב רוטשילד בפתח תקוה. עובדי המרפאות השונות הפועלות בבניין נקראו להגיע לחנייה, שם התרגשו לגלות לא רק את רכב הגלידה, אלא גם את זהותן של "המוכרות" שעמדו וחילקו להם קרטיבים וטילונים: מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג; מנהלת מינהלת פתח תקוה, ד"ר קרן פרידלנדר; ומנהלת משאבי אנוש במחוז, ליאת פרץ-כספי. בנוסף קיבלו את פניהם המנהלת האדמיניסטרטיבית של המינהלת, מעיין כהן, ומנהלת הרוקחות של המינהלת, נעמה שרעבי.

במשך דקות ארוכות עמדו בכירות המחוז וחילקו גלידות להמוני העובדים שצבאו על רכב הגלידה. לאחר שהתנועה שככה, הן הצטיידו בארגזים מלאי גלידות ועברו בין המרפאות השונות הפועלות במקום – בהן מכון פיזיותרפיה, מרכז בריאות הילד, מרפאת בלפור ועוד – וחילקו את הקינוחים המתוקים לעובדים במשמרת שלא יכלו לעזוב את עמדתם.

"התרגשנו מאוד לקבל כזו הפתעה מתוקה באמצע היום ולדעת שהנהלת המחוז רואה אותנו וחושבת עלינו אחרי שנה עמוסה ומאתגרת", סיכמה אחת האחיות את החוויה.

במחוז מציינים שמדובר ביוזמה של הנהלת משאבי אנוש מחוזי, ומבקשים להודות לחברת ההפקה "Up מרימים מכירות" של ניר מגן על הפקת היוזמה המבורכת וטעימה.

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות