ניוזים חמים

עם הרחבת מבצע חיסוני הקורונה: כללית משיקה מתחם חיסונים חדש, שיפעל במזרח העיר פתח תקוה

מנהלת הסיעוד של מינהלת פתח תקוה בכללית, עפרה אברהמי: "מטרת המתחם החדש הינה להנגיש את החיסונים לאוכלוסיות רבות ככל הניתן, וכן להיערך לביקוש ההולך וגובר על רקע פתיחת מבצע החיסון השלישי לאוכלוסיות נרחבות יותר ויותר"

מחוז דן-פ"ת בכללית ישיק ביום שני הקרוב (30.8) מתחם חיסוני קורונה חדש בפתח תקוה. המתחם יפעל במזרח העיר, ברחוב החמישה 2, ויעבוד בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 ל-16:00. ניתן לתאם תור במוקד 2700*, באתר כללית או באפליקציה, ובכל מקרה חשוב להתעדכן בשעות הפתיחה טרם ההגעה למקום. במקביל, ניתן להמשיך להגיע ולהתחסן במתחם החיסונים הוותיק, הפועל ברציפות באולם רוזמרין ברחוב בן גוריון 37 בכפר גנים מאז החלו החיסונים בדצמבר אשתקד.

מוקד החיסונים החדש יפעל מתוך מבנה עירוני חדש שטרם אוכלס, והוא ינוהל על ידי ישראלה רוטנר, העובדת כאחות במרפאת רוטשילד של כללית.

מנהלת הסיעוד של מינהלת פתח תקוה בכללית, עפרה אברהמי: "מטרת המתחם החדש הינה להנגיש את החיסונים לאוכלוסיות רבות ככל הניתן, וכן להיערך לביקוש ההולך וגובר על רקע פתיחת מבצע החיסון השלישי לאוכלוסיות נרחבות יותר ויותר. אני מבקשת להודות לראש עיריית פתח תקוה, מר רמי גרינברג, על הסיוע בקבלת המבנה לטובת מבצע החיסונים החשוב ומאחלת בריאות שלמה לכל תושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות